МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант 2Розкрити зміст категорій і понять Акціонерне товариство; економічна криза; додаткова вартість; капітал; теорія відтворення; теорія цінності; економічна система; соціально справедливе суспільство; трансформація капіталізму; картелізована економіка; теорія “ультраімперіалізму”; демократичний соціалізм. Тести 1. Що є предметом дослідження дисципліни “Економічна а) історичний процес виникнення, розвитку та зміни економічних ідей і концепцій, що домінують у суспільстві в певний історичний період характерних для різних економічних систем; б) дослідження особливостей розвитку світової економічної науки; в) аналіз і висвітлення теоретичної спадщини економічної науки і моделей ринкової економіки; г) зародження економічної думки і розвиток національних господарств. 2. Практичне значення “Економічної історії та історії економічних учень” полягає у тому, що: а) сучасна економічна теорія як певний симбіоз різних еконо-мічних концепцій становить основу економічної політики; б) можна визначити модуль побудови ринкової економіки; в) допомагає вирішити проблеми, що виникають в економіці; г) координує діяльність різних суб’єктів економіки. 3. Який підхід до періодизації дисципліни використовується при її вивченні у навчальних закладах? а) оснований на вивченні розвитку відносин обміну діяльністю і її результатами; б) оснований на технологічному підході до можливостей задоволення потреб; в) оснований на аналізі зміни формацій; г) цивілізаційний, оснований на поступальному розвитку суспільства. 4. Якщо економічні узагальнення основуються на фактах, то такий метод аналізу називається: а) основним; б) гіпотетичним; в) логічним; г) наукової абстракції; д) аналітичним; е) дедуктивним; є) індуктивним. 5. Економічна модель є: а) інструментом для економічних прогнозів; б) комплексом економічних принципів; в) відображенням того, як функціонує економіка і її конкретні сфери; г) тим конкретним якісним і кількісним рівнем розвитку економіки, до якого слід прямувати. 6. Важливу роль у підготовці промислового перевороту у Німеччині відіграла: а) реформа по звільненню селян в сільському господарстві від кріпосної залежності і перехід на капіталістичний шлях розвитку; б) будівництво залізничних доріг; в) часткова ліквідація економічної роздробленості шляхом створення Митного союзу; г) кредитна система і мобілізація капіталів. 7. У своїх працях Ф. Ліст стверджував, що система А. Сміта і його послідовників була: а) “системою національної економіки”; б) “системою приватної економіки”; в) “системою державної економіки”; г) “системою індустріальної економіки”. 8. На якій стадії економічного розвитку за Ф. Лістом треба застосовувати політику протекціонізму? а) скотарській; б) аграрно-землеробський; в) аграрно-промисловій; г) найвищого розвитку промисловості і індустріалізації. 9. Яка з нижче вказаних цих фаз в історії господарського розвитку за Б. Гільдебрандом, є зайвою? а) натуральне господарство; б) грошове господарство; в) товарне господарство; г) кредитне господарство. 10. Історична школа Німеччини розглядає в якості предмету економічного аналізу: а) сферу виробництва; б) сферу виробництва і сферу обігу; в) економічні і неекономічні фактори; г) сільське господарство; д) економічні закони і продуктивні сили. Література: [1, с. 9-30, 63-66, 113-121, 172-184]; [2, с. 15-57, 96-105, 116-119, 261-273, 293-305]; [3, с. 23-29 546-559, 584-624,]; [4]; [5, с. 14-74, 103-111]; [6, с. 40-132]; [7, с. 9-12, 14-171, 183-207]; [8, с. 11-157, 277-281, 332-337, 353-373, 572-615]; [9, с. 12-41, 138-159, 359-383, 479-566]; [10, с. 11-40,120-128, 176-223]; [11, с. 15-58, 234-249]; [12, с. 11-33, 81-85, 105-107, 147-161, 225-254]; [13, с. 19-165, 308-322, 407-483, 823-934]; [14, с. 30-54, 140-152, 216-237, 338-370, 498-529]; [15, с. 5-46, 98-103, 114-115, 203-226]; [16, с. 3-84, 138-145, 207-253]; [17, с. 15-42, 79-86, 108-120, 180-195, 236-245]; [18, с. 5-14, 47-51, 110-129]; [19, с. 9-148, 168-236, 247-287]; [20, с. 9-49, 131-137, 184-202, 250-279]; [21, с. 3-144, 222-308]; [22, с. 5-129]; [23, с. 9-40, 119-126, 178-196]; [24, с. 8-56, 119-120, 139-144, 247-290]; [25, с. 7-29, 112-133, 143-149, 213-224]. Теоретичні питання 1. Господарство країн Європи та США у період генези індустріального суспільства (XVI – XVIIІ ст.). Зрушення у розвитку продуктивних сил Європи. 2. Дослідження основних проблем функціонування ринкового господарства у працях А.Сміта, Д.Рікардо, Дж.Мілля, Т.Мальтуса та Ж.Б.Сея. 3. Особливості розвитку змішаних ринкових систем та корпоративних форм господарювання провідних країн світу (50-80-ті роки ХХ ст.) 4. Монетарна концепція чиказької школи монетаризму та її зв'язок з висновками М.Фрідмена та «конструкцією кривої Філліпса» Читайте також:
|
||||||||
|