МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант 2Розкрити зміст категорій і понять Акціонерне товариство; економічна криза; додаткова вартість; капітал; теорія відтворення; теорія цінності; економічна система; соціально справедливе суспільство; трансформація капіталізму; картелізована економіка; теорія “ультраімперіалізму”; демократичний соціалізм. Тести 1. Що є предметом дослідження дисципліни “Економічна а) історичний процес виникнення, розвитку та зміни економічних ідей і концепцій, що домінують у суспільстві в певний історичний період характерних для різних економічних систем; б) дослідження особливостей розвитку світової економічної науки; в) аналіз і висвітлення теоретичної спадщини економічної науки і моделей ринкової економіки; г) зародження економічної думки і розвиток національних господарств. 2. Практичне значення “Економічної історії та історії економічних учень” полягає у тому, що: а) сучасна економічна теорія як певний симбіоз різних еконо-мічних концепцій становить основу економічної політики; б) можна визначити модуль побудови ринкової економіки; в) допомагає вирішити проблеми, що виникають в економіці; г) координує діяльність різних суб’єктів економіки. 3. Який підхід до періодизації дисципліни використовується при її вивченні у навчальних закладах? а) оснований на вивченні розвитку відносин обміну діяльністю і її результатами; б) оснований на технологічному підході до можливостей задоволення потреб; в) оснований на аналізі зміни формацій; г) цивілізаційний, оснований на поступальному розвитку суспільства. 4. Якщо економічні узагальнення основуються на фактах, то такий метод аналізу називається: а) основним; б) гіпотетичним; в) логічним; г) наукової абстракції; д) аналітичним; е) дедуктивним; є) індуктивним. 5. Економічна модель є: а) інструментом для економічних прогнозів; б) комплексом економічних принципів; в) відображенням того, як функціонує економіка і її конкретні сфери; г) тим конкретним якісним і кількісним рівнем розвитку економіки, до якого слід прямувати. 6. Важливу роль у підготовці промислового перевороту у Німеччині відіграла: а) реформа по звільненню селян в сільському господарстві від кріпосної залежності і перехід на капіталістичний шлях розвитку; б) будівництво залізничних доріг; в) часткова ліквідація економічної роздробленості шляхом створення Митного союзу; г) кредитна система і мобілізація капіталів. 7. У своїх працях Ф. Ліст стверджував, що система А. Сміта і його послідовників була: а) “системою національної економіки”; б) “системою приватної економіки”; в) “системою державної економіки”; г) “системою індустріальної економіки”. 8. На якій стадії економічного розвитку за Ф. Лістом треба застосовувати політику протекціонізму? а) скотарській; б) аграрно-землеробський; в) аграрно-промисловій; г) найвищого розвитку промисловості і індустріалізації. 9. Яка з нижче вказаних цих фаз в історії господарського розвитку за Б. Гільдебрандом, є зайвою? а) натуральне господарство; б) грошове господарство; в) товарне господарство; г) кредитне господарство. 10. Історична школа Німеччини розглядає в якості предмету економічного аналізу: а) сферу виробництва; б) сферу виробництва і сферу обігу; в) економічні і неекономічні фактори; г) сільське господарство; д) економічні закони і продуктивні сили. Література: [1, с. 9-30, 63-66, 113-121, 172-184]; [2, с. 15-57, 96-105, 116-119, 261-273, 293-305]; [3, с. 23-29 546-559, 584-624,]; [4]; [5, с. 14-74, 103-111]; [6, с. 40-132]; [7, с. 9-12, 14-171, 183-207]; [8, с. 11-157, 277-281, 332-337, 353-373, 572-615]; [9, с. 12-41, 138-159, 359-383, 479-566]; [10, с. 11-40,120-128, 176-223]; [11, с. 15-58, 234-249]; [12, с. 11-33, 81-85, 105-107, 147-161, 225-254]; [13, с. 19-165, 308-322, 407-483, 823-934]; [14, с. 30-54, 140-152, 216-237, 338-370, 498-529]; [15, с. 5-46, 98-103, 114-115, 203-226]; [16, с. 3-84, 138-145, 207-253]; [17, с. 15-42, 79-86, 108-120, 180-195, 236-245]; [18, с. 5-14, 47-51, 110-129]; [19, с. 9-148, 168-236, 247-287]; [20, с. 9-49, 131-137, 184-202, 250-279]; [21, с. 3-144, 222-308]; [22, с. 5-129]; [23, с. 9-40, 119-126, 178-196]; [24, с. 8-56, 119-120, 139-144, 247-290]; [25, с. 7-29, 112-133, 143-149, 213-224]. Теоретичні питання 1. Господарство країн Європи та США у період генези індустріального суспільства (XVI – XVIIІ ст.). Зрушення у розвитку продуктивних сил Європи. 2. Дослідження основних проблем функціонування ринкового господарства у працях А.Сміта, Д.Рікардо, Дж.Мілля, Т.Мальтуса та Ж.Б.Сея. 3. Особливості розвитку змішаних ринкових систем та корпоративних форм господарювання провідних країн світу (50-80-ті роки ХХ ст.) 4. Монетарна концепція чиказької школи монетаризму та її зв'язок з висновками М.Фрідмена та «конструкцією кривої Філліпса» Читайте також:
|
||||||||
|