Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Варіант 9

Тести

1. Предметом політичної економії історичної школи є:

а) сфера виробництва;

б) сфера обігу;

в) економічні закони і продуктивні сили суспільства;

г) історія народного господарства.

2. На думку Ф. Ліста капітал – це:

а) вартість, що самозростає;

б) матеріальне багатство, природні та набуті здібності людей;

в) виробничі запаси;

г) запаси продукції, що приносять прибуток.

3. На думку представників нової історичної школи Г. Шмоллера і Л. Брентано в економічній теорії необхідно аналізувати:

а) економічний розвиток країни;

б) особливості соціально-економічного розвитку на новому етапі;

в) соціальний розвиток країни;

г) систему вільного ринку.

4. На думку Р. Штольцмана вартість складається з двох частин:

а) заробітної плати і прибутку;

б) прибутку і собівартості;

в) собівартості і оптової ціни;

г) оптової ціни і заробітної плати.

5. Представник «соціального напряму» в економічній науці Р. Штаммлер висунув ідею, що політична економія це:

а) моральна наука;

б) точна наука;

в) національна наука;

г) суспільна наука;

д) політична наука.

6. Назвіть основні ознаки соціал-реформізму, що свідчать про їхню незалежність до соціал-демократичного вчення?

а) визначення самоеволюції капіталізму;

б) розвиток державного регулювання економіки;

в) можливості еволюційного здійснення реформ, які б забезпечували прогресивні соціальні перетворення;

г) головною метою економічних програм є зайнятість населення, відтворення і збереження навколишнього середовища.

7. Які обставини, на вашу думку, справили вплив на формування теоретичної та ідеологічної платформи соціал-реформізму?

а) зростання питомої ваги кваліфікованих робітників і службовців;

б) співробітництво робітничого класу з інтелігенцією, що породило його нейтральність;

в) двоїста політика поведінки дрібної буржуазії;

г) зростання соціальних протиріч у суспільстві, бажання трудящих поправити матеріальне становище.

8. Які розбіжності існують між різними моделями економічного розвитку (змішаної економіки)?

а) поняття «змішана економіка» передбачає різні форми власності;

б) контроль за виробництвом і розподілом;

в) ставлення до планування виробництва;

г) показником соціальних реформ демократичних перетворень у рівень втручання держави в економіку;

д) все вище перераховане вірно.

9. Представники лівого крила виступали за:

а) негайне здійснення революційних перетворень;

б) встановлення абсолютного пролетаріату;

в) державне регулювання економіки;

г) поділ праці для корпоратизації.

 

10. Установіть відповідність:

Для свідомого формування “економічної демократії”; теорія “організованого капіталу” а К. Лібкнехт, Р. Люксембург, Д. Благоєв
Теорія “демократизації капіталу” б Р. Гільфердінг
Теорія “ультраімперіа-лізму” в Теоретична платформа соціалізму
Лідери ІІ Інтернаціоналу (ліве крило) г К. Каутський
Демократичний соціалізм д Е. Бернштейн

Література: [1, с. 9-30, 63-66, 85-121, 172-184]; [2, с. 25-57, 96-106, 116-119, 139-144, 261-274, 293-305, 230-236]; [3, с. 270-558, 584-622]; [4]; [5, с. 18-55, 68-77, 103-111, 145-151]; [6, с. 49-133]; [7, с. 19-117, 127-208]; [8, с. 38-156, 277-280, 332-336, 353-473, 572-615]; [9, с. 28-41, 95-109, 138-159, 176-271, 359-383, 481-566]; [10, с. 12-48, 120-149, 176-222]; [11, с. 15-53, 234-248, 275-317]; [12, с. 11-47, 81-84, 105-106, 113-160, 171-178, 255-289]; [13, с. 47-170, 308-322, 407-600, 823-934]; [14, с. 14-54, 140-152, 216-265, 338-370, 498-529]; [15, с. 10-46, 98-110, 114-115, 140-172, 203-226]; [16, с. 25-72, 119-186, 207-253]; [17, с. 19-42, 79-86, 108-138, 180-195, 236-245]; [18, с. 7-14, 47-50, 78-129]; [19, с. 15-156, 168-268]; [20, с. 22-49, 131-137, 184-280]; [21, с. 21-106, 168-187, 222-308]; [22, с. 7-129]; [23, с. 13-57, 119-126, 149-196]; [24, с. 18-56, 119-120, 139-144, 156-228, 247-290]; [25, с. 13-29, 112-153, 143-189, 213-224].

Теоретичні питання

1. Реформістський шлях переходу до ринкової економіки у Росії та специфіка первісного нагромадження капіталу і промислового перевороту.

2. Економічна думка Росії у першій половині ХІХ ст. (дореформений період) та її вплив на аграрну реформу.

3. Господарство країн Європи та США у період генези індустріального суспільства (XVI – XVIIІ ст.). Зрушення у розвитку продуктивних сил Європи та США.

4. Економічні погляди У.Петті та П.Буагільбера та їх роль у формуванні трудової теорії вартості та класичної політичної економії.

 

Розкрити зміст категорій і понять

Суспільний устрій; християнський комунізм; «принцип економічної свободи»; «суспільство справедливості»; соціальне партнерство; комуністичне суспільство; фаланга; контрибуція; «економічний порядок»; крива Філліпса; стимулююча роль інновацій; ефект Лаффера; неокласична теорія; неолібералізм; монетаризм.


Читайте також:

  1. II варіант
  2. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  3. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  4. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  5. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  6. Варіант
  7. Варіант 1
  8. Варіант 1
  9. ВАРІАНТ 1
  10. Варіант 1
  11. Варіант 1
  12. Варіант 1




Переглядів: 391

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні питання | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.07 сек.