МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Варіант 9Тести 1. Предметом політичної економії історичної школи є: а) сфера виробництва; б) сфера обігу; в) економічні закони і продуктивні сили суспільства; г) історія народного господарства. 2. На думку Ф. Ліста капітал – це: а) вартість, що самозростає; б) матеріальне багатство, природні та набуті здібності людей; в) виробничі запаси; г) запаси продукції, що приносять прибуток. 3. На думку представників нової історичної школи Г. Шмоллера і Л. Брентано в економічній теорії необхідно аналізувати: а) економічний розвиток країни; б) особливості соціально-економічного розвитку на новому етапі; в) соціальний розвиток країни; г) систему вільного ринку. 4. На думку Р. Штольцмана вартість складається з двох частин: а) заробітної плати і прибутку; б) прибутку і собівартості; в) собівартості і оптової ціни; г) оптової ціни і заробітної плати. 5. Представник «соціального напряму» в економічній науці Р. Штаммлер висунув ідею, що політична економія це: а) моральна наука; б) точна наука; в) національна наука; г) суспільна наука; д) політична наука. 6. Назвіть основні ознаки соціал-реформізму, що свідчать про їхню незалежність до соціал-демократичного вчення? а) визначення самоеволюції капіталізму; б) розвиток державного регулювання економіки; в) можливості еволюційного здійснення реформ, які б забезпечували прогресивні соціальні перетворення; г) головною метою економічних програм є зайнятість населення, відтворення і збереження навколишнього середовища. 7. Які обставини, на вашу думку, справили вплив на формування теоретичної та ідеологічної платформи соціал-реформізму? а) зростання питомої ваги кваліфікованих робітників і службовців; б) співробітництво робітничого класу з інтелігенцією, що породило його нейтральність; в) двоїста політика поведінки дрібної буржуазії; г) зростання соціальних протиріч у суспільстві, бажання трудящих поправити матеріальне становище. 8. Які розбіжності існують між різними моделями економічного розвитку (змішаної економіки)? а) поняття «змішана економіка» передбачає різні форми власності; б) контроль за виробництвом і розподілом; в) ставлення до планування виробництва; г) показником соціальних реформ демократичних перетворень у рівень втручання держави в економіку; д) все вище перераховане вірно. 9. Представники лівого крила виступали за: а) негайне здійснення революційних перетворень; б) встановлення абсолютного пролетаріату; в) державне регулювання економіки; г) поділ праці для корпоратизації.
10. Установіть відповідність:
Література: [1, с. 9-30, 63-66, 85-121, 172-184]; [2, с. 25-57, 96-106, 116-119, 139-144, 261-274, 293-305, 230-236]; [3, с. 270-558, 584-622]; [4]; [5, с. 18-55, 68-77, 103-111, 145-151]; [6, с. 49-133]; [7, с. 19-117, 127-208]; [8, с. 38-156, 277-280, 332-336, 353-473, 572-615]; [9, с. 28-41, 95-109, 138-159, 176-271, 359-383, 481-566]; [10, с. 12-48, 120-149, 176-222]; [11, с. 15-53, 234-248, 275-317]; [12, с. 11-47, 81-84, 105-106, 113-160, 171-178, 255-289]; [13, с. 47-170, 308-322, 407-600, 823-934]; [14, с. 14-54, 140-152, 216-265, 338-370, 498-529]; [15, с. 10-46, 98-110, 114-115, 140-172, 203-226]; [16, с. 25-72, 119-186, 207-253]; [17, с. 19-42, 79-86, 108-138, 180-195, 236-245]; [18, с. 7-14, 47-50, 78-129]; [19, с. 15-156, 168-268]; [20, с. 22-49, 131-137, 184-280]; [21, с. 21-106, 168-187, 222-308]; [22, с. 7-129]; [23, с. 13-57, 119-126, 149-196]; [24, с. 18-56, 119-120, 139-144, 156-228, 247-290]; [25, с. 13-29, 112-153, 143-189, 213-224]. Теоретичні питання 1. Реформістський шлях переходу до ринкової економіки у Росії та специфіка первісного нагромадження капіталу і промислового перевороту. 2. Економічна думка Росії у першій половині ХІХ ст. (дореформений період) та її вплив на аграрну реформу. 3. Господарство країн Європи та США у період генези індустріального суспільства (XVI – XVIIІ ст.). Зрушення у розвитку продуктивних сил Європи та США. 4. Економічні погляди У.Петті та П.Буагільбера та їх роль у формуванні трудової теорії вартості та класичної політичної економії.
Розкрити зміст категорій і понять Суспільний устрій; християнський комунізм; «принцип економічної свободи»; «суспільство справедливості»; соціальне партнерство; комуністичне суспільство; фаланга; контрибуція; «економічний порядок»; крива Філліпса; стимулююча роль інновацій; ефект Лаффера; неокласична теорія; неолібералізм; монетаризм. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|