МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Варіант 9Тести 1. Предметом політичної економії історичної школи є: а) сфера виробництва; б) сфера обігу; в) економічні закони і продуктивні сили суспільства; г) історія народного господарства. 2. На думку Ф. Ліста капітал – це: а) вартість, що самозростає; б) матеріальне багатство, природні та набуті здібності людей; в) виробничі запаси; г) запаси продукції, що приносять прибуток. 3. На думку представників нової історичної школи Г. Шмоллера і Л. Брентано в економічній теорії необхідно аналізувати: а) економічний розвиток країни; б) особливості соціально-економічного розвитку на новому етапі; в) соціальний розвиток країни; г) систему вільного ринку. 4. На думку Р. Штольцмана вартість складається з двох частин: а) заробітної плати і прибутку; б) прибутку і собівартості; в) собівартості і оптової ціни; г) оптової ціни і заробітної плати. 5. Представник «соціального напряму» в економічній науці Р. Штаммлер висунув ідею, що політична економія це: а) моральна наука; б) точна наука; в) національна наука; г) суспільна наука; д) політична наука. 6. Назвіть основні ознаки соціал-реформізму, що свідчать про їхню незалежність до соціал-демократичного вчення? а) визначення самоеволюції капіталізму; б) розвиток державного регулювання економіки; в) можливості еволюційного здійснення реформ, які б забезпечували прогресивні соціальні перетворення; г) головною метою економічних програм є зайнятість населення, відтворення і збереження навколишнього середовища. 7. Які обставини, на вашу думку, справили вплив на формування теоретичної та ідеологічної платформи соціал-реформізму? а) зростання питомої ваги кваліфікованих робітників і службовців; б) співробітництво робітничого класу з інтелігенцією, що породило його нейтральність; в) двоїста політика поведінки дрібної буржуазії; г) зростання соціальних протиріч у суспільстві, бажання трудящих поправити матеріальне становище. 8. Які розбіжності існують між різними моделями економічного розвитку (змішаної економіки)? а) поняття «змішана економіка» передбачає різні форми власності; б) контроль за виробництвом і розподілом; в) ставлення до планування виробництва; г) показником соціальних реформ демократичних перетворень у рівень втручання держави в економіку; д) все вище перераховане вірно. 9. Представники лівого крила виступали за: а) негайне здійснення революційних перетворень; б) встановлення абсолютного пролетаріату; в) державне регулювання економіки; г) поділ праці для корпоратизації.
10. Установіть відповідність:
Література: [1, с. 9-30, 63-66, 85-121, 172-184]; [2, с. 25-57, 96-106, 116-119, 139-144, 261-274, 293-305, 230-236]; [3, с. 270-558, 584-622]; [4]; [5, с. 18-55, 68-77, 103-111, 145-151]; [6, с. 49-133]; [7, с. 19-117, 127-208]; [8, с. 38-156, 277-280, 332-336, 353-473, 572-615]; [9, с. 28-41, 95-109, 138-159, 176-271, 359-383, 481-566]; [10, с. 12-48, 120-149, 176-222]; [11, с. 15-53, 234-248, 275-317]; [12, с. 11-47, 81-84, 105-106, 113-160, 171-178, 255-289]; [13, с. 47-170, 308-322, 407-600, 823-934]; [14, с. 14-54, 140-152, 216-265, 338-370, 498-529]; [15, с. 10-46, 98-110, 114-115, 140-172, 203-226]; [16, с. 25-72, 119-186, 207-253]; [17, с. 19-42, 79-86, 108-138, 180-195, 236-245]; [18, с. 7-14, 47-50, 78-129]; [19, с. 15-156, 168-268]; [20, с. 22-49, 131-137, 184-280]; [21, с. 21-106, 168-187, 222-308]; [22, с. 7-129]; [23, с. 13-57, 119-126, 149-196]; [24, с. 18-56, 119-120, 139-144, 156-228, 247-290]; [25, с. 13-29, 112-153, 143-189, 213-224]. Теоретичні питання 1. Реформістський шлях переходу до ринкової економіки у Росії та специфіка первісного нагромадження капіталу і промислового перевороту. 2. Економічна думка Росії у першій половині ХІХ ст. (дореформений період) та її вплив на аграрну реформу. 3. Господарство країн Європи та США у період генези індустріального суспільства (XVI – XVIIІ ст.). Зрушення у розвитку продуктивних сил Європи та США. 4. Економічні погляди У.Петті та П.Буагільбера та їх роль у формуванні трудової теорії вартості та класичної політичної економії.
Розкрити зміст категорій і понять Суспільний устрій; християнський комунізм; «принцип економічної свободи»; «суспільство справедливості»; соціальне партнерство; комуністичне суспільство; фаланга; контрибуція; «економічний порядок»; крива Філліпса; стимулююча роль інновацій; ефект Лаффера; неокласична теорія; неолібералізм; монетаризм. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|