Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для курсантів/слухачів очної та заочної форм навчання

БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВІАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА

КОМПЛЕКС НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧАСТИНА 1:

КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

для курсантів/слухачів очної та заочної форм навчання

(за вимогами кредитно-модульної системи)

 

 

Напрям підготовки 6.030601 «Менеджмент»

Професійне спрямування «Менеджмент організацій і адміністрування»

Варіативної компоненти « Менеджмент авіаційних підприємств і організацій»

Професійне спрямування «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»

Варіативної компоненти « Менеджмент міжнародних авіаційних перевезень»

 

Кіровоград

2012 р.

УДК 330.4

ББК 65.050

 

Бізнес-планування зовнішньоекономічної діяльності авіаційного підприємства: Комплекс навчально-методичного забезпечення частина 1: Конспект лекцій для курсантів/слухачів очної та заочної форм навчання / Автор: Н.О.Коваленко – Кіровоград: КЛА НАУ, 2012. – 223 с.

 

 

Комплекс навчально-методичного забезпечення частина 1: Конспект лекцій є базовим інформаційним забезпеченням курсу адаптованим до специфіки напряму підготовки курсантів/слухачів, матеріал ґрунтується на сучасних стандартах у галузі бізнес-планування із адаптацією до специфіки авіаційної сфери, що відповідно забезпечує формування у майбутніх фахівців з менеджменту уявлень щодо специфіки застосування бізнес-планування у зовнішньоекономічній діяльності авіаційного підприємства, ознайомленні із міжнародними вимогами оформлення бізнес-плану та напрямками його застосовування в залежності від комерційних інтересів АП.

Конспект містить програму навчальної дисципліни, перелік програмних запитань, завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу, конкретизує методи навчання та контролю якості засвоєння матеріалу, а також містить перелік інформаційно-методичного забезпечення й контрольних питань.

Призначено для курсантів та слухачів напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент» професійного спрямування «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» варіативної компоненти «Менеджмент міжнародних авіаційних перевезень», професійного спрямування «Менеджмент організацій і адміністрування», варіативної компоненти «Менеджмент авіаційних підприємств і організацій».

 

 

Розглянуто і рекомендовано до друку і використання в навчальному процесі на засіданні кафедри менеджменту та економіки, протокол № 5 від 26 грудня 2012 року.

 

 

Рецензент:Н.І.Легінькова, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, економіки та права, доцент

 

© Коваленко Н.О., 2012

Конспект лекцій

ЗМІСТ

Розділ 1. Робоча навчальна програма дисципліни…………………………..
1.1 Опис навчальної дисципліни……………………………………………..
1.2 Програма навчальної дисципліни………………………………………..
1.3 Структура навчальної дисципліни………………………………………
1.4 Тематика та плани лекційних занять…………………………………….
Розділ 2. Навчально-методичні матеріали з лекційного курсу дисципліни ……………………………………………………………………  
Змістовий модуль 1. Технологічні підходи до організації бізнес-планування зовнішньоекономічної діяльності на авіаційному підприємстві…………………………………………………………………...
Тема 1. Сутність планування у ринковій економіці. Методологічні основи планової зовнішньоекономічної діяльності авіаційного підприємства…………………………………………………………………..    
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 1……………………………………………………………..  
Тема 2. Теоретичні основи та роль бізнес-планування у зовнішньоекономічній діяльності авіаційного підприємства………………  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 2……………………………………………………………..  
Тема 3. Етапи бізнес-планування. Ситуаційні особливості бізнес-планування: реорганізація, санація, реструктуризація……………………..  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 3……………………………………………………………..  
Тема 4. Сучасні моделі бізнес-планування. Оформлення кредитної заявки………………………………………………………………………….  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 4……………………………………………………………..  
Тема 5. Зміст, структура та основні елементи бізнес-плану авіаційного підприємства. Резюме………………………………………………………………………….  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 5……………………………………………………………..  
Тема 6. Розділ «Галузь цивільної авіації, авіаційне підприємство, авіаційні послуги та роботи»………………………………………………...  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 6……………………………………………………………..  
Тема 7. Розділ Аналіз та оцінка внутрішнього стану авіаційного підприємства: фінансово-економічні показники, SWOT-аналіз…………...  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 7……………………………………………………………..  
Змістовий модуль 2. Деталізація розділів й розробка бізнес-плану ЗЕД АП, правила експертизи й презентації проектної документації……………  
Тема 8. Розділ «Маркетингове дослідження ринку авіаційних послуг та робіт»: сегментування, споживачі, конкуренти. Прогнозування попиту….  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 8……………………………………………………………..  
Тема 9. Розділ «Маркетинг-план ЗЕД АП»: стратегія розвитку, стратегія ціноутворення, збутова, рекламна та комунікаційна політика…………….    
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 9……………………………………………………………..  
Тема 10. Розділ «Організаційний план діяльності авіаційного підприємства»: структура, посадові обов’язки, фонд заробітної плати, продуктивність праці………………………………………………………….    
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 10……………………………………………………………  
Тема 11. Розділ « Виробничо-технологічний план діяльності АП»……….
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 11……………………………………………………………  
Тема 12. Розділ: «Інвестиційний план, визначення ефективності капіталовкладень у АП»………………………………………………………  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 12……………………………………………………………  
Тема 13. Розділ: «Фінансовий план ЗЕД АП»………………………………
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 13……………………………………………………………
Тема 14. Розділ: « Ризики та страхування ЗЕД АП»………………………..
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 14……………………………………………………………  
Тема 15. Презентація та експертиза бізнес-плану…………………………..
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 15……………………………………………………………  
3. Методи навчання……………………………………………………………
4. Методи контролю…………………………………………………………...
5. Розподіл балів, які отримують курсанти………………………………….
6. Інформаційно-методичне забезпечення дисципліни……………………. 6. Методичне забезпечення…………………………………………………...
7. Рекомендована література…………………………………………………
8. Інформаційні ресурси………………………………………………………
9. Перелік контрольних питань………………………………………………

 

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету

Кафедра менеджменту та економіки


Читайте також:

  1. IV. Зміст навчання
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 529

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 15 Гідравлічні та пневматичні машини | ЗАТВЕРДЖУЮ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.