Взаємозв’язки з іншими суб’єктами авіаційної галузі та туристичного бізнесу, народного господарства та інш.
6 Характеристика споживачів робіт та послуг:
- основні споживачі;
- мотиваційні характеристики споживачів;
- перспективи та ризики.
7. Характеристика основних фондів:
а) структура основних виробничих фондів (на правах власності і орендованих); середньорічна вартість, типи і модифікації ПС, їх чисельність на кінець періоду, структура за терміном експлуатації ПС за типами, ступінь спрацювання, загальний наліт годин по типах ПС; виробничі потужності і площі інфраструктури (агентське обслуговування, комерційне і технічне обслуговування, представництво та ін.), їх балансова вартість;
б) основні фонди соціальної сфери: лікарняні заклади, санаторії, профілакторії, будинки відпочинку, спортивні споруди, житловий фонд, підсобні господарства, інші об’єкти соціальної сфери. Враховуються характеристики об’єктів (кількість ліжок, відвідувань, місць, кількість житлових будинків, кількість сімей авіапрацівників, що проживають в них, та ін.), балансова вартість основних фондів.
Склад і чисельність працюючих
Указуються загальна кількість і середня заробітна плата з угрупуванням за категоріями працюючих і виділенням льотного складу, адміністративно-керівного персоналу, керівного складу.
Характеристика ринку транспортних послуг і робіт по застосуванню авіації у народному господарстві