МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Прожиткового мінімуму при справлянні ПДФО в Україні за період 2007-2012 рр.
Дані таблиці 2.5 свідчать про те, що в Україні з 2007 по 2009рр. простежується абсурдна ситуація: величина прожиткового мінімуму є вищою за показники мінімальної заробітної плати громадян хоча з 2010 по 2012 рр. в динаміці ситуація покращується.Також спостерігається чітке підвищення розміру податкової соціальної пільги. Також співвідношення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму при справлянні ПДФО можна побачити на ( рис. 2.9). Рис.2.9.Співвідношення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму при справлянні ПДФО в Україні за період 2007-2012 рр. Так, якщо у 2007 році співвідношення міжмінімальною заробітною платою та прожитковим мінімумом становило лише 77,6 %, то у 2010 році - вже 108,2 %, що є, без сумніву, позитивною тенденцією. Також слід відмітити чітку тенденцію підвищення розміру податкової соціальної пільги, та відношення розміру мінімальної заробітної плати після оподаткування до прожиткового мінімуму. Відношення заробітної плати до прожиткового мініму, % можна побачити на ( рис 2.10.). Рис.2.9.Відношення мінімальної заробітної плати до прожиткового мінімуму, % 2007-2012 рр. При визначенні впливу оподаткування на рівень життя громадян, з метою більш повної його характеристики, доцільним є також аналіз рівня податкового навантаження на платників. Податкове навантаження це –ступінь, рівень економічних обмежень, що накладається на платників податків, які обумовленні відрахуванням коштів на сплату податків, відволіканням їх від інших можливих напрямків використання [ 6, c.75]. Як правило, при визначенні податкового навантаження на громадянберуться до уваги лише податки, що передбачають пряме оподаткування доходів. Погоджуючись у цілому з цим підходом, візьмемо його за основу при визначенні рівня податкового навантаження на домогосподарства в Україні. На нашу думку, сума сплачених фізичною особою прямих і непрямих податків повинна порівнюватися з сумою отриманих нею доходів, які згідно з Податковим кодексом враховуються при визначенні загального оподатковуваного доходу [38, c.371]. Сучасна фінансова наука і практика щодо визначення податкового навантаження на рівні національного господарства використовує вироблений світовою практикою показник відношення суми сплачених у державі податків до валового внутрішнього продукту, який ще називають податковим коефіцієнтом. Податковий коефіцієнт є найбільш простим показником з тих, що прийнято використовувати при характеристиці податкового навантаження. За допомогою цього показника визначається межа втручання держави у перерозподіл ВВП. Кількісний підхід до сутності поняття «податкове навантаження» передбачає розробку методичних підходів щодо його оцінювання на різних рівнях: економічних суб’єктів, інституційних секторів, галузей, регіонів та країни загалом. Показник податкового навантаження на макрорівні відображає ефективність податкової політики, тобто кількісно вимірює сукупний вплив податкових платежів на джерела їхньої сплати. Економічній науці відомо кілька підходів до оцінювання його рівня, а саме [35, c. 70]. - як відношення суми податкових надходжень у бюджет до величини сукупних доходів приватного сектору; - як різниця між загальною сумою податкових надходжень і видатками й трансфертами з бюджету на утримання приватного сектору економіки; - як частка податкових бюджетних надходжень у валовому внутрішньому продукті . На нашу думку, найбільш доцільним є розрахунок податкового навантаження саме як відношення податкових бюджетних надходжень до ВВП країни. Для оцінки податкового навантаження на громадян в Україні насамперед необхідно розглянути основні макроекономічні показники, які дозволять визначити його рівень ( табл.2.6). Таблиця 2.6 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|