Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи управління на залізничному транспорті

Рішення управлінських задач на залізничному транспорті, як і в інших га­лузях господарства, забезпечується застосуванням трьох основних груп методів:

а) адміністративних (організаційно-розпорядницьких);

б) економічних;

в) соціально-психологічних.

Адміністративні методи засновані на використанні таких інструментів впливу як регламент, норма, інструкція і підкріплюються наказами, розпоря­дженнями і вказівками керівників. Основними документами організаційного регламентування на залізничному транспорті є Положення про дирекції, відді­лення залізниць, лінійні підприємства. Важливу роль грають Транспортний статут залізниць, Правила технічної експлуатації залізниць і інші галузеві ке­рівні матеріали, а також посадові інструкції й інші галузеві документи.

Економічні методи в умовах ринкового господарства мають першорядне значення. Вони орієнтують на застосування таких важелів підвищення ефектив­ності виробництва як ціна, прибуток, рентабельність, кредит і інші.

Соціально-психологічні методи включають широкий спектр прийомів соціальної мотивації і морального впливу на виробничі колективи й окремих працівників. До них відносяться виявлення і моральне заохочення кращих працівників і колективів, формування переконаності, доскональності й актив­ності трудящих шляхом впливу на їхні цивільні та патріотичні почуття.

На залізничному транспорті, як і на інших видах транспорту, застосову­ються не окремі, а вся сукупність зазначених вище методів. Органічне поєд­нання прийомів, що виправдали себе, і способів рішення управлінських задач, проведення організаторської роботи є ще більш продуктивними в умовах рин­кової економіки.

Питання для самоперевірки

1. З урахуванням впливу яких чинників "ЕЗТ" розробляє рекомендації ра­ціональної організації виробництва?

2. Які технічні характеристики оснащення залізничних колій найбільш
суттєво впливають на економічні показники роботи ЗТ?

3. На що спрямована стратегія розвитку ЗТ?

4. Зробіть перелік особливостей роботи ЗТ як галузі матеріального виробництва.

5. Які основні принципи управління на ЗТ Вам відомі?

6. Розкрийте сутність принципів управління?

7. Сформулюйте основні завдання, які стоять перед Міністерством транс­
порту України.

8.Які основні права має Міністерство транспорту України?

9.Які департаменти у структурі Міністерства транспорту Вам відомі?

10. Коли була утворена Укрзалізниця (УЗ)?

11. Основні права та завдання УЗ.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  4. ERP і управління можливостями бізнесу
  5. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  6. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  7. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  8. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  9. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  10. ISO9000. Як працює система управління якістю
  11. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  12. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.




Переглядів: 701

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність та основні принципи управління на залізничному транспорті | ЛЕКЦІЯ 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.