МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тактичне та кон’юнктурне плануванняОсобливості стратегічного планування Тема 3: Планування як функція менеджменту 1. Сутність планування, його види та зміст 2. Особливості стратегічного планування 3. Тактичне та кон’юнктурне планування
1. Сутність планування, його види та зміст Функції менеджменту – це відокремленні види управлінської діяльності. Класифікація: планування, організація, мотивація, контроль. Планування – це відокремлений вид управлінської діяльності, який визначає майбутній стан та перспективи підприємства. Планування – це одна із загальних функцій управління, яка полягає у визначенні цілей діяльності організації та виборі способів їх досягнення. Етапи процесу планування: - визначення цілей організації; - розробка стратегії діяльності організації; - надання стратегії конкретної форми. Види планування: стратегічне реалізації стратегії тактичне кон’юнктурне (бізнес-планування) довгострокове середньострокове короткострокове Стратегія (в перекладі з грецької – мистецтво вибраних) – це є всебічний комплексний план, який призначений для забезпечення мети підприємства. В процесі стратегічного планування виконуються такі завдання: - вибір місії або мети підприємства – основна причина існування підприємства або вид діяльності (не суперечить одна одній, конкретна – підлягає вимірювання, реальність поставленої мети). - пристосування, адаптація до зовнішнього середовища (аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища). - розподіл ресурсів - аналіз стратегічних альтернатив (обмеження зростання – планування від досягнутого, зростання – ріст обсягів реалізації, скорочення – відмова від чогось зайвого, поєднання попередніх варіантів). - внутрішня координація роботи підприємства і побудова структури управління. Тактика – це сукупність принципів та механізмів по досягненню стратегії з метою: конкретизації розвитку стратегії; це план дій середньої ланки, повинна дозволяти виявляти швидкі результати. Два способи здійснення тактики: за використанням адміністративних важелів (політика, процедури, правила). За використанням економічних важелів (бюджетування, політика цін, податки, матеріальне стимулювання праці) Політика – загальне керівництво для дій і прийняття рішень (розроблення документів тривалої дії). Процедури – це дії які потрібно виконувати у конкретній ситуації. Правила – вказують на те, що потрібно робити в специфічній одноразовій ситуації: вказують напрям дій кожному працівнику, виключають повторення, дають змогу передбачувати події, виявляти помилки. Бюджет – документи з напрямками сум підприємства. Бізнес-план – систематизований документ де подана система завдань підприємства, має обов’язковий перелік розділів. Розділи: резюме, ринкове дослідження, маркетингова програма, виробнича програма, фінансова програма, ризики і гарантії, охорона навколишнього середовища, погодження і документи.
Читайте також:
|
||||||||
|