МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Природа та види конфліктів в організації.Тема 11. Управління конфліктами та стресами в організації. 1. Природа та види конфліктів в організації. 2. Конфлікт як процес. Методи розв’язання конфлікту. 3. Природа стресів та управління ними.
У процесі здійснення управлінського впливу менеджер має справу з ситуаціями, зумовленими з особливостями конкретних людей, їх характерів, взаємодії інтересів груп працівників, колективної та індивідуальної психології. Конфлікт – це відсутність згоди між двома чи декількома людьми або внутрішній дискомфорт однієї особи. Досить довго психологи та менеджери сперечались щодо доцільності конфліктів. Школа Вебера доказувала їх небажаність. Її представники пов’язували конфлікти з різними драматичними ситуаціями, суперечками, війнами та негативними наслідками. Сучасний американський менеджмент підкреслює бажаність конфліктів, вбачаючи в них джерело зростання. Вони ж дали таку класифікацію конфліктів: 1. За ознакою результатів: - функціональні; - дисфункціональні. Причинами конфліктів в організації можуть бути: розподіл ресурсів, взаємозалежність завдань, суперечливі цілі, відмінності в уявленні та сприйнятті різних ситуацій, відмінності у життєвому досвіді, недостатня та неправильна інформація, незадовільні комунікації, різна зміна подій та різна психологічна підготовленість людей до їх сприйняття. 2. За причинами виникнення: - структурні (пов’язані з нечітким розподілом повноважень та ресурсів; - міжособисті (пов’язані з психологічною несумісністю людей). 3. За змістом: - внутрішньоособисті (причини: суперечливі вимоги до працівника, психологічне несприйняття змін); - міжособисті (виникають внаслідок неправильного розподілу ресурсів, хоча зовні це може виглядати як несхожість характерів, недосконалий розподіл повноважень, рівнів інтелекту і особливостей характеру); - міжгрупові (між лінійним та штабним персоналом, профспілкою і адміністрацією. Основна причина – зіткнення інтересів різних груп). Приховані конфлікти проявляються у вигляді інтриг. Під інтригою в менеджменті розуміють свідому дезінформацію керівника та колег з метою спонукання їх до певних дій, які приносять вигоду ініціаторам інтриги та шкоду тим, проти кого спрямована дана інтрига. Найпоширенішим інтриги є чутки та інформація з третіх рук, з допомогою якої чи обділяються певні особи. Відкриті конфлікти характеризуються створенням певних груп людей, які активно протистоять офіційній думці з метою захоплення формальної та неформальної влади. Найважче управляти прихованими конфліктами. Читайте також:
|
||||||||
|