Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підхід Койка до дистрибутивно-лагових моделей.

Цей метод грунтується на припущені, що параметри перебувають між собою в залежності, мають один і той самий знак і змінюються за законом геометричної прогресієї, тобто:

(6).

Величина називається темпом зменшення дистробутивного лагу. Ця формула є досить логічною, тому що з плином часу вплив фактора на показник стає все меншим.

Враховуючи припущення (6) довгостроковий мультиплікатор , який дорівнює сумі всіх параметрів буде обчислюватися за формулою:

(7).

Цей ряд є збіжний і має скінчену суму.

Розглянемо нескінченну дистрибутивно-лагову модель (4) і застосуємо до неї припущення Койка (6):

,

(8).

Припустимо, що модель (8) справедлива і в попередній момент часу t-1

(9).

Помножимо рівняння (9) на :

Позначимо перетворене рівняння через (10). Віднімемо рівняння (8) і (10) і отримаємо:

(11).

(11) – модель Койка. Перепишемо модель Койка у вигляді:

(12).

Рівняння (12) має набагато простіший вигляд порівняно з початковою моделлю (4), однак вона має і ряд недоліків:

- перетворення Койка переводять дистрибутивно-лагову модель у клас авторегресивних моделей;

- не розглядається питання можливості мультиколінеарності та ;

-для перевірки автокореляції не можна використовувати тест Дарбіна-Уотсона.


Читайте також:

  1. III етап. Системний підхід
  2. IV етап. Ситуаційний підхід
  3. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  4. Аксіоми безпеки життєдіяльності. Системний підхід в БЖД
  5. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  6. Асимптотичний підхід до порівняння оцінок
  7. Багатоаспектний підхід до прийняття управлінськихрішень
  8. Багаторівневий підхід. Протокол. Інтерфейс. Стек протоколів.
  9. Вибір моделей.
  10. Витратний підхід
  11. Віковий підхід і взаємодія різних рівнів соціального досвіду в діяльності різновікових дитячих об’єднань. Функції різновікової групи.
  12. Гібридний підхід




Переглядів: 790

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 8. Автокореляція в економетричних моделях динаміки | Модифікація моделей Койла. 5.1. Модель адаптивних очікувань: перша модифікація моделі Койка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.