Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Місія організації – це суперзавдання, природа бізнесу, головна мета існування та глобальна причина, що спонукає займатися саме цим видом діяльності.

Формування місії організації носить дуже узагальнену форму і дає точну відповідь на кри­тичне запитання: “Для чого існує наш бізнес?”. Місія організації може формуватися приблизно так: “ми працюємо, щоб зробити світ ... (чистішим, обізнанішим, кращим і т.д.)”. Більш конкретним вираженням місії є мета організації.

Мета – ціль, яка випливає з місії і містить чітко виражені причини функціонування організації.

Мета організації чітко визначає чим саме повинна займатися організація, щоб реалізувати свою місію. Мета може звучати так: “ми повинні забезпечити потребу людей ... (у якісному і доступному спілкуванні, у смачній і поживній їжі і т.д.)”. Мета часто складається із багатьох цілей, які розробляються для її забезпечення і підпорядковуються їй.

Цілі визначаються як характеристики необхідного кінцевого стану об’єкта управління.

Забезпечення мети організації потребує реалізації цілої системи цілей, які можуть формуватися для кожного відокремленого підрозділу, функціональної ланки тощо.

Реально існуюча система цілей організації передбачає відповідну їх класифікацію за наступними ознаками:

1. Залежно від важливості для організації:

· страте­гічні – орієнтовані на вирішення перспек­тивних масштабних проблем, які якісно змінюють життя й імідж орга­нізації;

· тактичні – є проміжними відносно стратегічних і відображу­ють окремі етапи досягнення їх, наприклад проведення модернізації чи капітального ремонту.

2. За часовою ознакою з погляду їх реалізації:

· довгострокові (більше 5 років);

· середньострокові (1—5 років)

· короткострокові (до одного року).

3. За змістом:


· технологічні,

· економічні,

· вироб­ничі,

· адміністративні,

· маркетингові,

· науково-технічні,

· соціальні тощо.


4. За формою вираження:

· цілі, які виражені у кількісних показниках.

· цілі, які виражені у якісних показниках.

 


ТЕМА 9. ФУНКЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 

Сутність організаційної діяльності та її місце в системі управління.

Сутність організаційної структури управління. Елементи структури.

Види організаційних структур управління.

 

1. Сутність організаційної діяльності та її місце в системі управління

 

В процесі господарської діяльності кожна фірма здійснює організаційну діяльність, сутність якої полягає у формуванні певної системи відносин між окремими підрозділами та працівниками підприємства, що дає змогу їм ефективно співпрацювати і досягати поставлених цілей.

Організування як функція менеджменту – це вид управлінської діяльності, спрямований на формування структури управління організацією чи окремим підрозділом, встановлення у ній системи зв’язків, послідовностей та відносин, що дає змогу ефективно працювати для досягнення поставлених цілей.

Дана функція проходить три фази свого здійснення, кожна з яких передбачає виконання окремих операцій:

1. Фаза ініціюванняохоплює роботи починаючи від виникнення ідеї організації і закінчуючи формуванням апарату управління, та включає в себе:

· визначення завдань організації;

· визначення способів вирішення поставлених завдань;

· проектування системи комунікацій;

2. Фаза облаштування (координації) – від початку формування організації до визначення завдань поточної діяльності, передбачає:

· визначення видів діяльності;

· визначення складу виконавців;

· створення системи мотивації працівників;

3. Фаза розпорядча (адміністрування) – поточне керівництво організацією:

· делегування повноважень та обов’язків;

· визначення змісту розпоряджень;

· забезпечення процесу виконання розпоряджень.

Результатом здійснення організаційної функції є:

1. Формування виробничої структури та структури управління організацією.

2. Визначення схеми взаємозв’язків між підрозділами.

3. Затвердження положення про роботу відділів та посадових інструкцій.

4. Формування штату працівників організації.

 

2. Сутність організаційної структури управління. елементи структури

 

Організація як система може бути утворена лише за можливості формування і об’єднання її складових, побудови її структури, яка б забезпечила стійкість та стабільність системи і дала б їй змогу реалізувати можливості, необхідні для функціонування. Тому основою функціонування будь-якої організації, її скелетом, є організаційна структура управління.


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  4. III. Ревізійна комісія
  5. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  6. IV. Ревізійна комісія АТ
  7. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  8. TEMA 13. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
  9. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  10. Автономне існування людини в екстремальних умовах
  11. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  12. Адаптація індивіда в організації




Переглядів: 920

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 3. | Організаційна структура управління (ОСУ) – це упорядкована сукупність стійко взаємопов’язаних елементів, які забезпечують функціонування і розвиток організації як єдиного цілого.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.