Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Узагальнення факторів впливу на пропозицію грошей

Грошова маса (М1) = грошова база (В) ∙ мультиплікатор (m)

У верхній частині схеми представлено групу факторів, які впливають на формування грошової бази; у нижній – фактори, від яких залежить величина коефіцієнта експансії (кредитного мультиплікатора).

Взаємодія двох величин – грошової бази і грошового мультиплікатора – визначає потенційні можливості банківської системи в забезпеченні приросту грошової маси, додаткової пропозиції грошей.

Пропозиція грошей зростає, якщо:

· Грошова база ↑;

· Резерви банків ↑;

· Центральний банк купує цінні папери;

· Обов’язкове резервне співвідношення ↓;

· Надлишкове резервне співвідношення ↓;

· Відношення «готівка – чекові депозити» ↓;

· Відношення «термінові депозити – чекові депозити» ↑;

· Відношення «решта складових М2 – чекові депозити» ↑;

· Добробут населення ↑( => ↓ );

· Відсоткова ставка ↑ (=> ↓ ); (=> ↓);

· Банківська паніка ↓ (=> ↓);

· Активізація протиправної діяльності ↓ (=> ↓);

· Рівень податків ↓ (=> ↓);

· Відток депозитів ↓ (=> ↓).


 
 

 


 

×

 

 



Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  4. IV. Закріплення й узагальнення знань
  5. IV. ТИМЧАСОВА ВАРТІСТЬ ГРОШЕЙ
  6. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  7. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  8. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  9. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  10. VI. Узагальнення та систематизація знань
  11. VI. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  12. VI. Узагальнення та систематизація знань.




Переглядів: 312

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Отже, центральний банк може ефективніше контролювати грошову базу, ніж резерви. | Тема 7. ЦБ як банкір і фінансовий агент уряду.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.