Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задачі на знаходження частини (дробу) від числа та числа за поданою частиною (дробом)

Задача на знаходження частини числа:

У шкільному саду 60 дерев. дерев – яблуні і - груші. Скільки в саду разом яблунь і груш?

Розв’язання

1) Скільки в саду яблунь?

60 : 3 = 20 (д.).

2) Скільки в саду груш?

60 : 4 = 15(д.).

3) Скільки в саду разом яблунь і груш?

20 + 15 = 35(д.)

60 : 3 + 60 : 4 = 35.

Відповідь: 35 дерев.

 

Задача на знаходження числа за його частиною:

Довжина частини смужки становить 18мм. Яка довжина всієї смужки?

       

Зразок міркувань: Вся смужка складається з чотирьох четвертинок. Щоб знайти довжину всієї смужки, треба довжину її четвертої частини помножити на 4. 18мм · 4 = 72мм. Відповідь: довжина всієї смужки 72мм.

Задача на знаходження дробу від числа:

Довжина відрізка АВ становить 10см. Чому дорівнює цього відрізка?

Розв’язання

1) Скільки сантиметрів в відрізка АВ?

10 : 5 = 2 (см)

2) Чому дорівнює відрізка АВ?

2 · 3 = 6 (см).

 

10 : 5 · 3 = 6.

Відповідь: довжина відрізка АВ дорівнює 6см.

Запис розв’язання задачі виразом допомагає встановити правило знаходження дробу від числа: Щоб знайти дріб від числа, це число ділять на знаменник дробу і одержаний результат множать на чисельник дробу.

У підручнику подається форма запису виконання вправи на знаходження дробу від числа.

М. 4. №669, с. 103.

Знайди від 64260.

Розв’язання:

64260 : 9 × 5 = 35 700

_ 64260 ÷9­­___ х 7140

63 ÷7140 5

_ 12 35700

9

_36

36

 

 


Читайте також:

  1. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  2. А – суцільним, б – з механічним кріпленням різальної частини,
  3. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  4. Абсолютна величина дійсного числа
  5. Абсолютна величина числа позначається символом .
  6. Алгоритм знаходження ДДНФ (ДКНФ) для даної булевої функції
  7. Алгоритм знаходження найбільшого та найменшого
  8. Алгоритм знаходження оптимального плану
  9. Алгоритм знаходження початкового опорного плану
  10. Алгоритм розв’язання задачі
  11. Алгоритм розв’язання задачі
  12. Алгоритм розв’язання розподільної задачі




Переглядів: 2645

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порівняння дробів з однаковими знаменниками | Сюжетні задачі як особлива частина змісту початкового курсу математики. Прості задачі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.