Візок застосовується під 6-ти вісними вантажними вагонами (рис.9). Він має три колісні пари з буксами (1) , чотири бокові рами (2) і (5), два балансира (4), чотири комплекти ресорного підвішування (3), дві над ресорні балки (7), шворневу балку (6) та гальмівну важільну передачу (8). Бокові рами (2) і (5), шарнірно з’єднаних за допомогою балансирів (4), спираються на букси крайніх колісних пар безпосередньо, а на букси середньої колісної пари – через балансири.
Рисунок 9 – Трьохвісний візок типу УВЗ-9М (моделі 18-102)
Бокова рама візка лита, взаємозамінна по діагоналям.
Шворнева балка виконана у вигляді Н- подібної відливки . Вона має опори кузова: центральну – підп’ятник (9) та бокові ковзуни (10). На кінцях балки є щелепні приливи для розміщення надресорних балок, а також отвір для гвинтів, що поєднують надресорні балки зі шворневою.
Балансирявляє собою стальну відливку у вигляді коромисла з центральним отвором для розміщення букси середньої колісної пари. По кінцям балансир має отвори для з’єднання з хоботами бокових рам за допомогою валиків.
Надресорна балка візка лита, коробчатого перетину у формі брусу рівного опору згину .
Візок має чотири комплекти ресорного підвішування, кожен із яких складається з чотирьох дворядних пружин та одного пружинно-фрикційного амортизатора. Пружини взаємозамінні з пружинами візка моделі 18-100. Всі литі деталі (рами, надресорна балка, балансири та шворнева аблка) виготовляються з вуглеводної сталі 20Л1.