МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Поняття інформаційного ресурсуПараметром опису інформаційних ресурсів є їхній обсяг. У самому понятті, «інформаційний ресурс», закладене внутрішнє уявлення про наявність методики, що забезпечує можливість оцінювати величину цього ресурсу. Можна визначити такі особливості інформаційного ресурсу: на відміну від матеріальних ресурсів, він є практично невичерпним, в процесі розвитку суспільства та зростання використання інтелектуальних продуктів їхні запаси не зменшуються, а збільшуються; по мірі використання він не зникає, а зберігається і навіть зростає. Згідно з науковим інформаційним підходом, під застосуванням інформації у виробництві слід розуміти єдиний, загальний і всеосяжний фактор її суспільного виробництва та використання. Тобто, інформація, що втілюється у традиційних трудових, сировинних, матеріальних, енергетичних, природних, фінансових, технологічних, організаційних та інших ресурсах, підіймає їх на якісно новий рівень – резонансно-узгоджених найсучасніших ресурсів. Тим самим, інформаційний ресурс має двоїстий характер: з одного боку, він – тільки інформаційний ресурс, з іншого – виступає у перетвореній і перевтіленій формах і мета-формах різного роду економічного потенціалу. Інформаційну продукцію купують для використання через обмін її на гроші. Мірилом обміну є ціна, в якій відбивається собівартість та цінова вартість продукції. На продаж та використання інформації впливають певні інформаційні обмеження. Можна виділити дев’ять груп показників-обмежень, що виступають регуляторами руху інформації, які подано у таблиці 1. Здійснення інформаційної діяльності обумовлює необхідність визначення характеристик інформації і вимог, яким вона повинна відповідати. Доцільно виділити три групи показників, які характеризують інформацію. Таблиця 1. Обмежники, що регулюють рух інформації
Дослідження економічної ролі інформації допомогло дійти висновку, що в сучасних умовах сформувалася двоїстість ролі інформації як виробничого ресурсу в умовах становлення інформаційного суспільства. З одного боку, вона є безпосереднім ресурсом у виробничій діяльності господарських одиниць інформаційного сектора, а з іншого, опосередкованим ресурсом діяльності всіх інших господарських одиниць. Таблиця 2. Показники, що характеризують інформацію
1. Якісні: - вірогідність – наближеність інформації до першоджерела або точність її передавання (відсутність випадкових або умисних спотворень інформації); - об’єктивність – інформація, «очищена» від неминучих спотворень, які виникли при її передаванні, а також від суб’єктивних спотворень психологічного плану; - однозначність – навіть достовірна й об’єктивна інформація повинна підлягати повторній перевірці; - своєчасність – інформація потрібна у потрібний час і у потрібному місці; - релевантність – характеристика ступеня відповідності змісту документа, знайденого в результаті інформаційного пошуку, змісту інформаційного запиту; - пертинентність – характеристика ступеня відповідності змісту документа, знайденого в результаті інформаційного пошуку, ІП, вираженій в інформаційному запиті; - актуальність – важливість інформації у даний конкретний момент часу у прийняття конкретного рішення. 2. Кількісні: - повнота – необхідна і достатня кількість інформації для прийняття рішення; - достатність – кількість інформації, достатня для вирішення поставленого вузького завдання. 3. Ціннісні: - значущість; - вартість – всі видатки за фактом отримання інформації.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|