МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Модуль 2.Змістовний модуль 1. Ретроспекція музейної справи Модуль 1. Програма навчальної дисципліни РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Ужченко Д. В. ________________________________ “______”_______________20___ року
[ІТОТТ] . [туризм_11] . [3_3_1] «Музеєзнавство» [ІТОТТ] . [Тур _ЗФН_ ECTS_11] . [3_3_1] «Музеєзнавство» _____________________________________________________ (шифр і назва навчальної дисципліни) напрям підготовки6.140103«Туризм»______________ ______ (шифр і назва напряму підготовки)
інститут, факультет, відділення ІТОТТ______________ (назва інституту, факультету, відділення)
2012 – 2013 рік
Робоча програма «Музеєзнавство» ____ для студентів (назва навчальної дисципліни) за напрямом підготовки 6.140103 «Туризм» „___” ________, 2012 року. - 8 с.
Розробники:Мальцева Лілія Віталіївна, ст. викладач (вказати авторів, їхні посади, наукові ступені та вчені звання)
Робоча програма затверджена на засіданні кафедри (предметної комісії туризму та готельного господарства Протокол від. “____”________________20__ року № ___
Завідувач кафедри (циклової, предметної комісії)___________ (В.С. Курило) (підпис) (прізвище та ініціали) “_____”___________________ 20___ року
Схвалено методичною комісією вищого навчального закладу за напрямом підготовки (спеціальністю) 6.140103 «Туризм» (шифр, назва)
Протокол від. “____”________________20___ року № ___
Голова Директор ІТОТТ ______________ (Дрель В.Ф.) (підпис) (прізвище та ініціали)
“_____”________________20__ року
Ó Мальцева Л.В., 2012 рік Ó ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012
1. Опис навчальної дисципліни
Примітка. Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної роботи: для денної форми навчання – 64%; для заочної форми навчання – 7,4%
Мета – формування базових знань з основ музеєзнавства, ознайомлення студентів з передумовами виникнення музейної справи як суспільного явища та основними віхами розбудови музеїв, з їх основними видами, типами та профілями, специфікою діяльності
Завдання:ознайомити студентів з передумовами виникнення музеїв та основними віхами їх розбудови; розкрити сучасні підходи до класифікації музеїв та їх типологію; висвітлити основні напрями музейної діяльності
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: передумови виникнення музейної справи, як суспільного явища; основні віхи розбудови музеїв; історичні аспекти розвитку вітчизняної музейної справи; основні типи, види та профілі музеїв; теорії документування та тезаврування; основи практичної діяльності музею
вміти: давати визначення основним поняттям дисципліни; виявляти специфіку розвитку музейної справи в різні періоди історії; наводити приклади видів музеїв за різними класифікаційними ознаками; використовувати різні джерела інформації з музеєзнавства.
Тема 1. Предмет та завдання курсу «Музеєзнавство» Тема 2. Передумови виникнення музеїв Тема 3.Колекціонування у Стародавній Греції та Римі Тема 4. Перші протомузейні заклади Тема 5.Виникнення музеїв. Функції музеїв Тема 6.Сучасні підходи до класифікації музеїв Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|