МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання до практичної роботи
Виконати розшифрування (хімічний склад та властивості) на прикладі відповідних марок матеріалів:
- чавунів: СЧ 36-56, ВЧ 80-3, АСЧ -2, ЖЧС- 5,5, КЧ 37-12, ЖЧЮШ-22; - сталей: Ст.3кп, Ст.6сп, Сталь 55, Сталь 65Г, 09Г2, 16ГС, 15 ХСНД, 15ХА, 18ХГТ, 15ХФ, Р18, 20ХН3МА, Р18Ф2, Р6М5, 12Х18Н10Т; - сплавів алюмінію: Д1, Д16, АЛ28, АМц, АМг2, АК6; - сплавів міді: Л59, Л96, ЛО70-1, ЛК80-3Л, ЛАЖ60-1-1, Бр. А5, Бр. Б2, Бр. АЖН 10-4-4, ЛМц58-2Л, Бр.КН1-3, ЛАН59-3-2 ; - сплавів магнію: Мл2, Мл10, МА5; - бабітів: Б83, Б88, БА4, БН12; - сплавів титану: ВТ5, ВТ8, ВТ15, ВТ22.
За результатами розшифрування та таблицями довідкових даних визначити механічні властивості та призначення даних матеріалів згідно варіантів (таблиця ПЗ 1).
Таблиця ПЗ 1. Варіанти завдань до практичного заняття: Маркування – вид матеріалу, склад, властивості
Контрольні запитання
1 В чому полягає суть процесу маркування? 2 В чому особливість маркування сірих чавунів? 3 Маркування різних видів чавунів за призначенням. 4 В чому різниця в маркуванні вуглецевих сталей звичайної якості і якісних? 5 Яку роль відіграють леговані елементи? 6 Особливості маркування швидкорізальних сталей. 7 Маркування та застосування сплавів титану. 8 Що таке магналії: їх маркування, властивості та застосування. 9 Маркування та властивості і застосування сплавів кольорових металів. Індивідуальні творчі завдання (Завдання та методичні рекомендації) Питання індивідуального (творчого) завдання
1 Встановіть вид і орієнтовну марку матеріалу для виготовлення
2 Вкажіть, як маркується вибраний матеріал. Поясніть позначення маркування.
3 Використовуючи довідкову літературу, встановіть орієнтовний хімічний склад вибраного матеріалу і складіть відповідну таблицю.
4 Встановіть, яку будову у зрівноваженому стані має вибраний
5 Використовуючи довідкову літературу, встановіть конкретні механічні властивості ( , , HB) для вибраного матеріалу у зрівноваженому стані. 6 Використовуючи навчальну літературу, ознайомтесь з основними способами виробництва конструкційних матеріалів. Приведіть конкретні відомості про технологію одержання вибраного матеріалу.
7 Ознайомтесь з основними способами виготовлення заготівок виробів (ливарне виробництво, обробка тиском, зварювання, обробка різанням). Виберіть і обґрунтуйте спосіб виготовлення даного виробу.
8 Встановіть, яке устаткування і інструменти необхідні для виготовлення заготівок, дайте їм коротку характеристику.
9 Використовуючи навчальну літературу, встановіть яку структуру і механічні властивості ( , НВ) повинні мати вироби при його експлуатації.
10 Встановіть, які операції термічної і хіміко-термічної обробки необхідно виконати для набуття заданих механічних властивостей виробом. Виберіть і обґрунтуйте режими операцій термічної обробки (температура нагріву, середовище, в якому охолоджують) при виготовленні виробу. 11 Використовуючи навчальну літературу, опишіть перетворення, що відбуваються в матеріалі виробу при виконанні операцій термічної обробки.
12 Встановіть, які основні операції механічної обробки застосовуються при виготовленні цього виробу, і дайте їм коротку характеристику.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|