МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання до практичної роботи
Виконати розшифрування (хімічний склад та властивості) на прикладі відповідних марок матеріалів:
- чавунів: СЧ 36-56, ВЧ 80-3, АСЧ -2, ЖЧС- 5,5, КЧ 37-12, ЖЧЮШ-22; - сталей: Ст.3кп, Ст.6сп, Сталь 55, Сталь 65Г, 09Г2, 16ГС, 15 ХСНД, 15ХА, 18ХГТ, 15ХФ, Р18, 20ХН3МА, Р18Ф2, Р6М5, 12Х18Н10Т; - сплавів алюмінію: Д1, Д16, АЛ28, АМц, АМг2, АК6; - сплавів міді: Л59, Л96, ЛО70-1, ЛК80-3Л, ЛАЖ60-1-1, Бр. А5, Бр. Б2, Бр. АЖН 10-4-4, ЛМц58-2Л, Бр.КН1-3, ЛАН59-3-2 ; - сплавів магнію: Мл2, Мл10, МА5; - бабітів: Б83, Б88, БА4, БН12; - сплавів титану: ВТ5, ВТ8, ВТ15, ВТ22.
За результатами розшифрування та таблицями довідкових даних визначити механічні властивості та призначення даних матеріалів згідно варіантів (таблиця ПЗ 1).
Таблиця ПЗ 1. Варіанти завдань до практичного заняття: Маркування – вид матеріалу, склад, властивості
Контрольні запитання
1 В чому полягає суть процесу маркування? 2 В чому особливість маркування сірих чавунів? 3 Маркування різних видів чавунів за призначенням. 4 В чому різниця в маркуванні вуглецевих сталей звичайної якості і якісних? 5 Яку роль відіграють леговані елементи? 6 Особливості маркування швидкорізальних сталей. 7 Маркування та застосування сплавів титану. 8 Що таке магналії: їх маркування, властивості та застосування. 9 Маркування та властивості і застосування сплавів кольорових металів. Індивідуальні творчі завдання (Завдання та методичні рекомендації) Питання індивідуального (творчого) завдання
1 Встановіть вид і орієнтовну марку матеріалу для виготовлення
2 Вкажіть, як маркується вибраний матеріал. Поясніть позначення маркування.
3 Використовуючи довідкову літературу, встановіть орієнтовний хімічний склад вибраного матеріалу і складіть відповідну таблицю.
4 Встановіть, яку будову у зрівноваженому стані має вибраний
5 Використовуючи довідкову літературу, встановіть конкретні механічні властивості ( , , HB) для вибраного матеріалу у зрівноваженому стані. 6 Використовуючи навчальну літературу, ознайомтесь з основними способами виробництва конструкційних матеріалів. Приведіть конкретні відомості про технологію одержання вибраного матеріалу.
7 Ознайомтесь з основними способами виготовлення заготівок виробів (ливарне виробництво, обробка тиском, зварювання, обробка різанням). Виберіть і обґрунтуйте спосіб виготовлення даного виробу.
8 Встановіть, яке устаткування і інструменти необхідні для виготовлення заготівок, дайте їм коротку характеристику.
9 Використовуючи навчальну літературу, встановіть яку структуру і механічні властивості ( , НВ) повинні мати вироби при його експлуатації.
10 Встановіть, які операції термічної і хіміко-термічної обробки необхідно виконати для набуття заданих механічних властивостей виробом. Виберіть і обґрунтуйте режими операцій термічної обробки (температура нагріву, середовище, в якому охолоджують) при виготовленні виробу. 11 Використовуючи навчальну літературу, опишіть перетворення, що відбуваються в матеріалі виробу при виконанні операцій термічної обробки.
12 Встановіть, які основні операції механічної обробки застосовуються при виготовленні цього виробу, і дайте їм коротку характеристику.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|