МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
ПРО УМОВИ ЗБЕРІГАННЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВВідомо, що майже кожний харчовий продукт, особливо той, який перебуває на повітрі за звичайних умов, швидко псується. Причина – взаємодія речовин, що містяться в продукті, одна з одною і з речовинами довкілля – киснем, водою тощо. Таким реакціям бажано запобігати або хоча б уповільнювати їх. Найпростіший шлях – ізолювати продукти від навколишнього середовища. Для цього їх загортають у папір, полімерну плівку, алюмінієву фольгу, герметично упаковують, а іноді із упаковки ще й відкачують повітря. Вам відомо, що швидкість хімічної реакції залежить від температури. У спеку вже за дві-три години їжа стає непридатною для вживання. Продукти зберігаються значно довше за низької температури, в охолодженому або замороженому стані. Останній спосіб зберігання найчастіше використовують для м’яса, риби, деяких фруктів і ягід. Оскільки швидкість реакції зростає зі збільшенням поверхні контакту речовин, чимало продуктів брикетують. Більшість реакцій у неоднорідних сумішах відбувається значно повільніше, ніж в однорідних, тобто розчинах. Тому терміни зберігання сухих молочних продуктів і різних концентратів у десятки і сотні разів перевищують терміни для свіжого молока, рідких супів. Борошно і крупи зберігаються тим довше, чим менша їхня вологість.
J ТЕСТ ПО ТЕМІ 1.4. "ХІМІЧНА КІНЕТИКА І КАТАЛІЗ “
´Контрольні запитання 1. Що вивчає хімічна кінетика? 2. Що називається швидкістю хімічної реакції? 3. Перелічіть фактори, що впливають на швидкість хімічної реакції. 4. Опишіть вплив природи реагуючих речовин на швидкість хімічної реакції 5. Сформулюйте закон діючих мас. 6. Як впливає температура на швидкість хімічної реакції? 7. Що таке енергія активації? 8. Як впливає тиск на швидкість реакції? 9. Запишіть математичний вираз швидкості хімічних реакцій. 10. Як змінюється швидкість хімічних реакцій в залежності від площі стикання реагуючих речовин? Наведіть приклади. 11. Зробіть висновки про залежність швидкості хімічних реакцій від концентрації реагуючих речовин. 12. Що називають константою швидкості хімічних реакцій і від чого вона залежить? 13. Поясніть рівняння Арреніуса на основі теорії активних зіткнень. 14. Від яких чинників залежить реакційна здатність реагуючих речовин? 15. Що таке каталізатор? 16. Що таке гомогенний і гетерогенний каталіз? 17. Поясніть, у чому суть природи каталітичної дії? 18. Які особливості ферментативного каталізу? 19. Чому біокаталізатори відзначаються високою специфічністю? 20. Що називають фотохімічними реакціями? 21. У чому суть закону фотохімічної еквівалентності Ейнштейна? 22. Творче завдання: Одного разу всесвітньо відомий вчений, лауреат Нобелівської премії Лайнус Полінг звернувся до молодих аспірантів з таким запитанням: «Якби в результаті якоїсь світової катастрофи були знищені всі наукові закони й теорії, створені вченими протягом сторіч, то який закон чи теорія лягли б в основу нових відкриттів і чому?» Поміркуйте над питанням і напишіть ессе-відповідь на поставлене запитання
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|