- Давайте пограємося. Перший учасник називає слово українською мовою і називає ім’я того, хто має відповісти. Учасник, якому передали слово називає його англійською мовою, а потім називає своє слово та передає його.
б) робота з роздатковим матеріалом.
- I’ll name the number and you must put down on the desk some thing according to the number.
Введення нових ЛО.
а) семантизація слів
- Look at the picture and listen to me.
An aunt – [a:] – [a:nt] – aunt, is an aunt. This is an aunt.
( аналогічно unсle, granny, grandpa, cousins)
б) фонетичне опрацювання
[a:] – [a:nt] – aunt
[ ] - [ nkl] – uncle, cousins
[ ] - [gr ni] – granny, grandpa
в) гра «Who is this”
Вивчення вірша.
- Listen to the rhyme and say what members of family do you hear in it?
- ex 3, p.20
б) фізхвилинка
- Сьогодні цікаву фізхвилинку проведе разом з нами ось це кумедне сердечко. Воно дуже непосидюче. Подивіться, що воно витворяє (демонструю малюнок). Я прочитаю вам про його витівки. Читаючи віршик, показуватиму рухи, про що в ньому йдеться, а ви спробуйте повторити.
I like to skip
I like to skip,
I like to jump,
I like to run about,
I like to play,
I like to sing
I like to laugh and shout.
Розвиток навичок говоріння.
а) пояснення вчителя.
- Ми навчилися з вами говорити фразу « У мене є …» . А тепер вчитимемося задавати запитання: «Чи у тебе є…?» - Have you got a..?
- Якщо у вас є тітка чи дядько, то відповідаємо: Yes, I have. Якщо немає, то відповідаємо: No, I haven’t.