Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Повторення раніше вивченого

а) гра «Передай іншому»

- Давайте пограємося. Перший учасник називає слово українською мовою і називає ім’я того, хто має відповісти. Учасник, якому передали слово називає його англійською мовою, а потім називає своє слово та передає його.

б) робота з роздатковим матеріалом.

- I’ll name the number and you must put down on the desk some thing according to the number.

Введення нових ЛО.

а) семантизація слів

- Look at the picture and listen to me.

An aunt – [a:] – [a:nt] – aunt, is an aunt. This is an aunt.

( аналогічно unсle, granny, grandpa, cousins)

б) фонетичне опрацювання

[a:] – [a:nt] – aunt

[ ] - [ nkl] – uncle, cousins

[ ] - [gr ni] – granny, grandpa

в) гра «Who is this”

Вивчення вірша.

- Listen to the rhyme and say what members of family do you hear in it?

- ex 3, p.20

б) фізхвилинка

- Сьогодні цікаву фізхвилинку проведе разом з нами ось це кумедне сердечко. Воно дуже непосидюче. Подивіться, що воно витворяє (демонструю малюнок). Я прочитаю вам про його витівки. Читаючи віршик, показуватиму рухи, про що в ньому йдеться, а ви спробуйте повторити.

I like to skip

I like to skip,

I like to jump,

I like to run about,

I like to play,

I like to sing

I like to laugh and shout.

Розвиток навичок говоріння.

а) пояснення вчителя.

- Ми навчилися з вами говорити фразу « У мене є …» . А тепер вчитимемося задавати запитання: «Чи у тебе є…?» - Have you got a..?

- Якщо у вас є тітка чи дядько, то відповідаємо: Yes, I have. Якщо немає, то відповідаємо: No, I haven’t.

б) гра «Speak in class»


Читайте також:

  1. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  2. III. Закріплення вивченого матеріалу
  3. III. Закріплення вивченого матеріалу.
  4. III. Повторення вивченого матеріалу.
  5. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  6. Алгоритмічна конструкція повторення та її різновиди: безумовні цикли, цикли з після умовою та з передумовою.
  7. Відміна і повторення виконаних дій.
  8. Вторинна маркетингова інформація – це інформація, зібрана й оброблена раніше самою фірмою чи іншими організаціями для цілей відмінних від мети досліджень.
  9. Вторинна, тобто це дані, зібрані для інших цілей раніше.
  10. Г. Наслідки раніше перенесеного мозкового інсульту.
  11. З розвитком техніки умови праці людини самі по собі не стають безпечними, навпаки, з’являються нові, раніше невідомі небезпечні та шкідливі фактори.
  12. Закріплення вивченого матеріалу




Переглядів: 398

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Повторення раніше вивченого. | Самостійна робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.