МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
РОЗДІЛ 2. MY TOYS/ МОЇ ІГРАШКИУРОК 10 Дата: ___________ Тема: Мої іграшки. Мета: презентувати нові слова за темою «Іграшки»; практикувати учнів у їх вимові; опрацювати граматичні структури This is …/ I have got; вчити учнів працювати з підручником; ввести літери англійського алфавіту Aa, Bb; Розвивати увагу, навички аудіювання, усного мовлення; розвивати дрібну моторику рук; вміння спів ставляти та порівнювати. Виховувати доброзичливість, старанність, звичку до систематичної розумової праці. Обладнання: флеш – картки, тематичні малюнки, ангійський алфавіт, малюнки літер. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання Міні – діалоги вітання. Уведення в іншомовну атмосферу. а) фонетична розминка - Look at the blackboard and name the sounds. Do you know all sounds? (No) - That’s right. We have two new sounds. Let’s name them after me. [ ] [b] - Repeat all togther. б) мовна розминка - And now spell such rhyme with me. My Cat My cat is black, My cat is fat, I like my cat, It is my pet. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності. - At our lesson today we’ll learn a new unit “My Toys”. At this unit you can name the toys which we like most of all and also we’ll begin to learn and write the letters of English alphabet. You will be able to read some words in English. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. Введення нових ЛО. а) семантизація слів - Children, look at the picture and say what can you see on it? (Toys) - Do you have toys? OK. Let’s listen to me attentively. This is an apple. This is a doll (a ball, a dog, a teddy-bear, a bird) б) фонетичне опрацювання [ ] – [ pl] – apple, ant [d] – [dol] – doll, dog [o:l] – [bo:l] – ball [ ] – [b d] – bird [e ] – [tedi be ] – teddy – bear в) гра зі словами - I’ll name the picture and you must find the word corresponding to it. г) гра «Show me” - You must show me a picture and name it in English. Let’s start. д) робота з підручником впр. 3,с.22 Фізхвилинка. (див. урок 9) Розвиток навичок усного мовлення. а) пояснення вчителя - Коли запитуємо: What is this? і це неживий предмет, то даємо відповідь фразою: It is a … б) практикування у вживанні ГС. - Look at the picture and answer my questions. - What is this? – It is a doll. Розвиток навичок письма. а) введення літер - Listen to the rhyme and say what sound do you hear most of all.
[ ] The black cat sat on a mat. The black cat is fat. Sound [ ] match letter Aa. - Open your copybooks and write down the first line. _______________________ _______________________ _______________________
[b] A big black bug bit a big black bear A big black bear bit a big black bug.
______________________ ______________________ ______________________ б) робота на картках - Circle, colour and say. ( ex1, p.17 WB О.М. Павліченко) Читайте також:
|
||||||||
|