МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Повідомлення теми та мети уроку.- Today we’ll revise all letters and words which we learned. And also learn the rhyme about Santa. This rhyme you can sing at home on Christmas holidays. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. Розвиток навичок письма. а) робота з алфавітом - Look at the alphabet and sound letters which we know. б) буквенний диктант - I’ll name the letters and you must write down them in your copybooks. Be attentively. в) робота з підручником впр.4,с.36 Розвиток навичок читання. - You have a card, look at it and read the words. Hit, hot, fit, sit, set, get, dog, bad, test, host, Bob, pop, cod, cab, top. Фізхвилинка. Розвиток навичок усного мовлення. Впр. 2,с.35 Впр. 1,с.35 Розвиток навичок аудіювання. - I’ll read the text and you must say what presents children have got to the New Year. Elephant, bear, car, train, boat, goat Узагальнення знань - And now let’s check up your knowledge about the theme “My toys”. (WB ex 1,2,3, p.31) ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Підсумок уроку - At home you may greet your relatives with Happy New Year. - And now say what tasks were more difficult for you. - The lesson is over.
ІІ СЕМЕСТР РОЗДІЛ 3. I LOVE NATURE/ Я ЛЮБЛЮ ПРИРОДУ УРОК 17 Дата: ___________ Тема: Я люблю природу. Літери Nn, Uu Мета: ознайомити з новими ЛО уроку: a tree, a nest, an egg, a plate, a necklase, an umbrella; практикувати учнів у вживанні даних ЛO; ввести нові літери; вчити будувати запитання Where is /are і давати на нього відповіді. Розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, усне мовлення та навички каліграфічного письма. Виховувати любов до природи, ввічливість у взаємовідносинах. Обладнання:картки літер, тематичні малюнки с.38, картки для роботи в парах. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Привітання - Dear, children! I am glad to see you. I think you had a good rest and you are ready to work. - First of all let’s greet each other. How do you do, children? How do you do, teacher? Уведення в іншомовну атмосферу. а) фонетична розминка. - OK. Let’s train our tongues. - Look at the blackboard and who can name the sounds (звуки на сніжинках) б) мовна розминка - And now let’s regard phrase and words which we learned in the first term. Translate into English. Як тебе звати? Скільки тобі років? Звідки ти? Як твої справи? Я маю багато іграшок. Повідомлення теми та мети уроку. - Well done. And now we can begin to learn new words and letters. - At our lesson today we’ll start new unit “I love nature”. We get to know new words and learn the next letters of English alphabet. At the end of this lesson we’ll use questions “Where is/are…” and give answers on them. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. Читайте також:
|
||||||||
|