III. Розвиток математичних знань.
1. Задачу № 531 розв'язати колективно.
2. Складання за таблицею (№530) простих задач та усне їх розв'язування.
IV- Підсумок уроку.
- Виконайте ділення, застосувавши властивість частки: 224 : 4; 936 : 3; 570 : 6
Варіант 1
1) Площа прямокутника 96 см2, а довжина сторони — 8 см. Знайди площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру прямокутника.
2) 15 м 72 см • 5 (78 м 60 см)
Варіант 2
1) Квадрат і прямокутник мають однакову площу. Сторона квадрата 8 см, а ширина прямокутника — 4 см. Знайди довжину прямокутника.
2) 1 т 350 кг • 6 (8т 100кг)
Читайте також: - I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
- II. Розвиток математичних знань учнів.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|