МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
IV. Підсумок уроку.— Що ми вивчали сьогодні на уроці? — Для чого служить палетка? № уроку_______ Дата_________ Тема. Дія ділення. Властивості частки. Задачі на рух і на обчислення площі (№№ 523-533). Мета. Дати учням поняття про дію ділення як дію, обернену до множення. Повторити назви чисел при діленні. Ознайомити учнів з тим, що у множині натуральних чисел дія ділення не завжди виконується. Розкрити властивості частки та вчити учнів застосовувати їх під час виконання обчислень. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі. Зміст уроку І. Контроль, корекція та закріплення знань. 1. Усні обчислення. 1) Гра "Ніч-день". На слово "Ніч" учні кладуть голови на парту і заплющують очі. Вчитель повільно диктує "ланцюжок" виразів, діти знаходять їх значення. Коли вчитель промовляє слово "День", учні піднімають голови і піднімають руки. Один учень називає остаточну відповідь. Так гра повторюється декілька разів. 95 : 5 60 : 12 57 + 23 + 56 · 18 : 5 : 3 - 46 - 4 - 7 : 4 : 2 : 3 (11) : 8 (6) (4) 2) 2т 7ц + 3ц (3т) 1 год 45 хв + 15 хв (2 год) 2 доби : 6 (8 год) 3 роки 4 міс. : 4 (10 міс.) 5 т: 5 ц (10) 3) Яку відстань подолав автомобіль, якщо 3 год він їхав зі швидкістю 60 км/год, а 4 год — зі швидкістю 50 км/год. (380 км.) 2. Завдання для опитування (за варіантами). Варіант 1 1) Площа прямокутника 96 см2, а довжина сторони — 8 см. Знайди площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру прямокутника. (Відповідь: 100 см2.) 2) 15 м 72 см • 5 (78 м 60 см) Варіант 2 1) Квадрат і прямокутник мають однакову площу. Сторона квадрата 8 см, а ширина прямокутника — 4 см. Знайди довжину прямокутника. (Відповідь: 16 см.) 2) 1 т 350 кг • 6 (8т 100кг) II. Вивчення нового матеріалу. 1. Пояснення вчителя за вправами 523, 524. 2. Закріплення вивченого матеріалу. Вправу 525 виконати із записом на дошці. Зразок запису: 846 : 2 = (800 + 40 + 6) : 2 = 400 + 20 + 3 = 423; 450 : 6 = (420 + 30) : 6 = 70 + 5 = 75. 3. Задачі, які розв'язуються дією ділення. Виконання № 526 фронтально. 4. Вправу 527 виконати усно. 5. У вправі 528 учні повинні детально пояснити розв'язання кожного прикладу. Читайте також:
|
||||||||
|