Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ. Розвиток математичних знань.

1. Робота над задачами.

1) Задача 677.

(Відповідь: 5052 курки, 2105 гусей, 1263 качки.)

Під час повторення змісту задачі вчитель виконує на дошці короткий запис.

2) Аналогічно ведеться робота над задачею 678. (Відповідь: 40500 м2). Учні, які справилися з попередніми задачами, працюють над новою задачею.

Задача.

Під час розмелювання пшениці на борошно маса чистого борошна становить маси пшениці. Після випікання хліба припічка дорівнює маси борошна. Скільки хліба одержали з 5 тонн пшениці?

Вчитель може нагадати, що припічка — це вода і продукти, які дода­ються до борошна, щоб зробити хліб. (Відповідь: 81 ц).

(Спочатку учні знаходять, скільки центнерів борошна одержали з 5 т пшениці: 50:10-9 = 45 (ц). Потім знаходять масу припічки: 45 : 10 • 4 = 36 (ц), і нарешті — масу хліба: 45 + 36 = 81 (ц).)

3) Вправа 674 виконується коментовано.

Спочатку учні аналізують завдання, складають вираз: 72060 + 72060 : 6 • 3. Потім знаходять його значення. (108090)

4) Колективне виконання вправи № 676.


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  9. II. Розвиток математичних знань учнів.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 594

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція та закріплення знань. | III. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.