Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Розвиток математичних знань.

1. Задача 980.

Учні розв'язують задачу самостійно.

Схема.

(Відповідь: 13 км/год.)

2. Задача 982.

Короткий запис.

b зошитів — а грн.

? зошитів — 9 грн.

Учні розв'язують задачу самостійно складанням виразу (9 : (а : b).)

3. Задача 983.

Один учень усно складає план розв'язування задачі, після чого усі самостійно розв'язують діями з поясненням. Коли отримають відповідь, один учень виходить до дошки із зошитом і записує схему розв'язання задачі виразом.

Після цього усі учні самостійно складають цей вираз.

60 : 3 • 2 • 3 + 60 : 6 • 2 = 120 + 20 = 140 (хв)

4. Складання задачі про збирання огірків № 981.

(Фермер зібрав 1 т огірків. В перший магазин він відправив 125 кг огірків, а в другий — у 5 разів більше. Скільки кілограмів огірків залишилося у фермера ?)

5. Вправа 979 виконується по варіантах.

Одночасно двоє учнів знаходять значення виразів на дошці. Учні класу після знаходження результату звіряють правильність виконання всіх дій.

(42 7 6805

1536 1008 349945)


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  9. II. Розвиток математичних знань учнів.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 574

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Вивчення нового матеріалу. | IV. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.