Учні розв'язують задачу самостійно складанням виразу (9 : (а : b).)
3. Задача 983.
Один учень усно складає план розв'язування задачі, після чого усі самостійно розв'язують діями з поясненням. Коли отримають відповідь, один учень виходить до дошки із зошитом і записує схему розв'язання задачі виразом.
Після цього усі учні самостійно складають цей вираз.
60 : 3 • 2 • 3 + 60 : 6 • 2 = 120 + 20 = 140 (хв)
4. Складання задачі про збирання огірків № 981.
(Фермер зібрав 1 т огірків. В перший магазин він відправив 125 кг огірків, а в другий — у 5 разів більше. Скільки кілограмів огірків залишилося у фермера ?)
5. Вправа 979 виконується по варіантах.
Одночасно двоє учнів знаходять значення виразів на дошці. Учні класу після знаходження результату звіряють правильність виконання всіх дій.