Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. Підсумок уроку.

Оленка на с грн. купила сі грамів цукерок. Скільки гривень треба за­платити за к грамів цукерок? (с : d • к).


№ 1

1) Від числа 9390 відніми частку чисел 12852 і 54.

2) Площа ділянки 72 ари. площі засаджено полуницями, а — картоплею. Яку площу займають полуниці і картопля разом?

№ 2

1) До числа 7528 додай частку чисел 9078 : 89.

2) Довжина садиби прямокутної форми 30 м, а ширина — 20 м. — площі. садиби займають будівлі і двір, а решта город. Яка площа городу?

№ 1

1) Від числа 9390 відніми частку чисел 12852 і 54.

2) Площа ділянки 72 ари. площі засаджено полуницями, а — картоплею. Яку площу займають полуниці і картопля разом?

№ 2

1) До числа 7528 додай частку чисел 9078 : 89.

2) Довжина садиби прямокутної форми 30 м, а ширина — 20 м. — площі. садиби займають будівлі і двір, а решта город. Яка площа городу?

№ 1

1) Від числа 9390 відніми частку чисел 12852 і 54.

2) Площа ділянки 72 ари. площі засаджено полуницями, а — картоплею. Яку площу займають полуниці і картопля разом?

№ 2

1) До числа 7528 додай частку чисел 9078 : 89.

2) Довжина садиби прямокутної форми 30 м, а ширина — 20 м. — площі. садиби займають будівлі і двір, а решта город. Яка площа городу?

№ 1

1) Від числа 9390 відніми частку чисел 12852 і 54.

2) Площа ділянки 72 ари. площі засаджено полуницями, а — картоплею. Яку площу займають полуниці і картопля разом?

№ 2

1) До числа 7528 додай частку чисел 9078 : 89.

2) Довжина садиби прямокутної форми 30 м, а ширина — 20 м. — площі. садиби займають будівлі і двір, а решта город. Яка площа городу?


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Міри часу. Таблиця одиниць вимірювання часу. Століття, секунда. Задачі на зведення до одиниці (№№ 986-994).

Мета. Ознайомити учнів із таблицею одиниць вимірювання часу. Закріп­лювати вміння учнів розв'язувати задачі на зведення до одиниці (звичайні, розширені і ускладнені).


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 560

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Розвиток математичних знань. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.