МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні категорії, ключові поняття та визначення теми.Мета та завдання лекції. Тема 12. Корпоративні інформаційні системи Висновки по лекції. Одним з класів СШІ, який на даний час швидко розвивається, є експертні системи, які використовують логіку прийняття рішень людського експерта. У склад ЕС входять база даних, база знань, вирішувач, компонент придбання знань, пояснювальний компонент та інтерфейс користувача. З ЕС взаємодіють експерт, когнітолог, програміст і кінцевий користувач. ЕС може працювати в режимах придбання знань і вирішення задач. ЕС можна класифікувати за задачами, що ними вирішуються, зв’язком з реальним часом, типом ЕОМ і ступенем інтеграції з іншими програмами. Метою лекції є ознайомлення з використанням в діяльності організації корпоративних інформаційних систем. Завданнялекції: - ознайомити з структурою сучасного ринку ІС; - навести поняття, характеристики та відмінні особливості сучасних корпоративних ІС; - розкрити основні управлінські функції та напрямки діяльності підприємства, які автоматизуються в корпоративних ІС; - навести основні задачі, які дозволяють розв'язати корпоративні ІС; - ознайомити з основними учасниками світового ринку корпоративних ІС. 12.2. План лекції. План: 1. Структура сучасного ринку ІС. 2. Поняття, характеристики та відмінні особливості сучасних корпоративних ІС. 3. Управлінські функції та напрямки діяльності підприємства, які автоматизуються в корпоративних ІС. 4. Основні задачі, які дозволяють розв'язати корпоративні ІС. 5. Провідні учасники світового ринку корпоративних ІС. Аналіз - встановлення причин відхилень показників підприємства, виявлення резервів, знаходження способів усунення неузгодженостей між фактичними і запланованими показниками. Багатоплатформеність ІС – можливість роботи ІС в умовах різноманітних програмно-апаратних платформ. Контроль - зіставлення фактичних показників підприємства з плановими і нормативними, визначення відхилень, що виходять за межі допустимих значень. КорпоративністьІС - відповідність ІС вимогам великого підприємства, що має складну структуру, велику кількість взаємодіючих компонентів з ієрархічністю підпорядкування цілей їх діяльності загальній меті всієї системи Масштабність ІС – використання в ІС безлічі різноманітного програмного та апаратного забезпечення (сервери, операційні системи, системи комунікації, СУБД). Надійність ІС – здатність ІС зберігати значення встановлених параметрів функціонування у визначених межах, які відповідають заданим режимам і умовам використання. Облік – збирання та обробка інформації про діяльність підприємства. Планування - визначення мети і задач підприємства, розробка плану дій по їх досягненню. Прогнозування - формування і обґрунтування наукових передумов перспективи розвитку підприємства, можливих змін його стану до певного моменту часу в майбутньому. Регулювання - коригування ходу роботи підприємства, прийняття рішень для виправлення ситуації, що утворилася, і виведення підприємства на заплановані показники.
12.4. Текст лекції. Формування стійкого і відособленого світового та національного ринків інформаційних систем розпочалося в середині 50-х років 20 ст. До середини 60-х років основними постачальниками на цьому ринку були інформаційні служби академічних, професійних і науково-технічних суспільств, державних установ і навчальних закладів, що працюють переважно на некомерційній основі. З 1990-х рр. у вітчизняних організаціях почали стрімко впроваджуватися різноманітні ІC, основним елементом яких стали персональні комп'ютери. Ефективне і конкурентоспроможне функціонування будь-якої вітчизняної організації сьогодні неможливе без сучасних ІC, які почали витісняти громіздкі традиційні системи радянської епохи. Сьогодні на ринку програмних продуктів України пропонуються сотні зарубіжних і вітчизняних зразків ІC, від однокористувацьких до мережевих територіально розподілених комплексів, адаптованих до різноманітних галузей діяльності людини. На ринку нині пропонуються два основні класи ІC – локальні та мережеві. Структура ринку цих ІC та їх основні характеристики наведені у табл. 12.1. Таблиця 12.1 Читайте також:
|
||||||||
|