Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні категорії, ключові поняття та визначення теми.

Мета та завдання лекції.

Тема 12. Корпоративні інформаційні системи

Висновки по лекції.

Одним з класів СШІ, який на даний час швидко розвивається, є експертні системи, які використовують логіку прийняття рішень людського експерта.

У склад ЕС входять база даних, база знань, вирішувач, компонент придбання знань, пояснювальний компонент та інтерфейс користувача.

З ЕС взаємодіють експерт, когнітолог, програміст і кінцевий користувач.

ЕС може працювати в режимах придбання знань і вирішення задач.

ЕС можна класифікувати за задачами, що ними вирішуються, зв’язком з реальним часом, типом ЕОМ і ступенем інтеграції з іншими програмами.


Метою лекції є ознайомлення з використанням в діяльності організації корпоративних інформаційних систем.

Завданнялекції:

- ознайомити з структурою сучасного ринку ІС;

- навести поняття, характеристики та відмінні особливості сучасних корпоративних ІС;

- розкрити основні управлінські функції та напрямки діяльності підприємства, які автоматизуються в корпоративних ІС;

- навести основні задачі, які дозволяють розв'язати корпоративні ІС;

- ознайомити з основними учасниками світового ринку корпоративних ІС.

12.2. План лекції.

План:

1. Структура сучасного ринку ІС.

2. Поняття, характеристики та відмінні особливості сучасних корпоративних ІС.

3. Управлінські функції та напрямки діяльності підприємства, які автоматизуються в корпоративних ІС.

4. Основні задачі, які дозволяють розв'язати корпоративні ІС.

5. Провідні учасники світового ринку корпоративних ІС.

Аналіз - встановлення причин відхилень показників підприємства, виявлення резервів, знаходження способів усунення неузгодженостей між фактичними і запланованими показниками.

Багатоплатформеність ІС – можливість роботи ІС в умовах різноманітних програмно-апаратних платформ.

Контроль - зіставлення фактичних показників підприємства з плановими і нормативними, визначення відхилень, що виходять за межі допустимих значень.

КорпоративністьІС - відповідність ІС вимогам великого підприємства, що має складну структуру, велику кількість взаємодіючих компонентів з ієрархічністю підпорядкування цілей їх діяльності загальній меті всієї системи

Масштабність ІС – використання в ІС безлічі різноманітного програмного та апаратного забезпечення (сервери, операційні системи, системи комунікації, СУБД).

Надійність ІС – здатність ІС зберігати значення встановлених параметрів функціонування у визначених межах, які відповідають заданим режимам і умовам використання.

Облік – збирання та обробка інформації про діяльність підприємства.

Планування - визначення мети і задач підприємства, розробка плану дій по їх досягненню.

Прогнозування - формування і обґрунтування наукових передумов перспективи розвитку підприємства, можливих змін його стану до певного моменту часу в майбутньому.

Регулювання - коригування ходу роботи підприємства, прийняття рішень для виправлення ситуації, що утворилася, і виведення підприємства на заплановані показники.

 

12.4. Текст лекції.

Формування стійкого і відособленого світового та національного ринків інформаційних систем розпочалося в середині 50-х років 20 ст. До середини 60-х років основними постачальниками на цьому ринку були інформаційні служби академічних, професійних і науково-технічних суспільств, державних установ і навчальних закладів, що працюють переважно на некомерційній основі.

З 1990-х рр. у вітчизняних організаціях почали стрімко впроваджуватися різноманітні ІC, основним елементом яких стали персональні комп'ютери. Ефективне і конкурентоспроможне функціонування будь-якої вітчизняної організації сьогодні неможливе без сучасних ІC, які почали витісняти громіздкі традиційні системи радянської епохи. Сьогодні на ринку програмних продуктів України пропонуються сотні зарубіжних і вітчизняних зразків ІC, від однокористувацьких до мережевих територіально розподілених комплексів, адаптованих до різноманітних галузей діяльності людини.

На ринку нині пропонуються два основні класи ІC – локальні та мережеві. Структура ринку цих ІC та їх основні характеристики наведені у табл. 12.1.

Таблиця 12.1


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  5. II. Поняття соціального процесу.
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  8. А/. Поняття про судовий процес.
  9. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  10. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  11. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  12. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.




Переглядів: 406

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні відмінності СППР та ЕС | Структура сучасного ринку ІС

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.