Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЛЕКЦІЯ № 8(2 год.)

ТЕМА:Структура та інфраструктура ринку

 

МЕТА:

- навчальна: визначити поняття структуру та інфраструктуру ринку та її роль у регулюванні економічних процесів;

- розвиваюча розвивати спостережливість, уважність, сприяти формуванню економічного мислення у студентів;

- виховна: виховати акуратність, уважність, зібраність, спостережливість, активну жит­тєву позицію.

 

ОБЛАДНАННЯ:

- зошити;

- ручки.

ПЛАН

1 Суб'єкти та об’єкти ринку.

2 Принципи класифікації ринків. Види ринків.

3 Інфра­структура ринку та її роль у регулюванні економічних процесів.

 

ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ

Суб'єкти та об’єкти ринку

До основних суб’єктів ринкової економіки належать:

1 Домогосподарства:

- як власники економічних ресурсів пропонують на ринку ресурсів фактори виробництва;

- отримують доходи від проданих ресурсів;

- використовують доходи на придбання (купівлю) споживчих товарів та послуг для задоволення особистих потреб.

2 Підприємці:

- пред’являють попит на ресурси;

- пропонують товари та послуги як для підприємницького й державного (засоби виробництва й виробничі послуги) секторів, так і для домогосподарств (споживчі товари та послуги);

- інвестують отримані доходи.

3 Держава:

- пред’являє попит на економічні ресурси для здійснення економічної діяльності в державному секторі економіки;

- пред'являє попит на засоби виробництва для виробництва суспільних та інших благ;

- пропонує гроші та пред'являє попит на гроші;

- пропонує суспільні блага без безпосеред­ньої оплати їх, що поліпшує продуктив­ність підприємницького сектору і змен­шує витрати на споживання домогосподарств;

- здійснює урядове регулювання ринкової економіки.

Об’єктами ринку виступають товари, продукція, послуги, виконані роботи та ресурси.

 


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. За допомогою текстового редактора Microsoft Word (21 год.)
  9. Заняття . Лекція № .
  10. Заняття 10. Лекція № 8
  11. Заняття 12. Лекція №9.
  12. Заняття 13. Лекція №10.




Переглядів: 406

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Монополія: причини виникнення, суть та основні форми | Принципи класифікації ринків. Види ринків

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.