МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 2. Система та характеристика маркетингу
КОРОТКІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ
Основні стратегічні завдання маркетингу полягають у: – розробці маркетингових стратегій; – визначенні й освоюванні цільових ринків; – створенні нових товарів, розвитку комунікаційних і розподільних систем; – розробці маркетингових програм; – формуванні побажань споживачів. Основними тактичними завданнями маркетингу є: – визначення величини попиту, місткості ринку; – організація робіт зі створення нової продукції; – планування та координація виробничо-збутової діяльності; – організація й управління системами розподілу та збуту продукції; – реалізація маркетингової політики просування; – реалізація маркетингової цінової політики; – здійснення заходів з маркетингової комунікації; – контроль та аналіз маркетингової діяльності тощо. Основними функціями маркетингу є: – комплексне вивчення ринку та проблем, пов’язаних з маркетингом; – узгодження параметрів, характеристик і цін на товари з побажаннями споживачів; – планування розподілу та збуту товарів; – фізичний розподіл продукції; – забезпечення комунікаційних зв’язків; – реалізація угод; – посттрансакції (сервіс, налагоджування, зворотний зв’язок).
ТЕСТИ
1. До складу комплексу маркетингу не входить: а) ціноутворення; б) товарна політика; в) стратегічний розвиток персоналу; г) просування товару; д) немає правильної відповіді.
2. До функцій маркетингу не належить: а) аналіз кон'юнктури ринку; б) дослідження поведінки споживачів, політика розподілу; в) товарна, цінова, комунікаційна та дистриб'юторська політика; г) аналіз діяльності конкурентів; д) немає правильної відповіді.
3. Які основні елементи є в основі концепції соціально-етичного маркетингу: а) потреба, інтерес, розумний попит; б) розумний попит, задоволення потреб, суспільні інтереси; в) інтереси компанії, інтереси споживачів, інтереси суспільства; г) інтереси компанії, інтереси споживача, моральні норми, суспільні інтереси?
4. Яка з концепцій маркетингу орієнтована на масовість та мінімізацію витрат: а) виробнича; б) товарна; в) традиційна; г)збутова; д) соціально-етична?
5. Яка з концепцій маркетингу орієнтована на активне стимулювання процесу продажу товарів: а)збутова; б)товарна; в) традиційна; г) виробнича; д) соціально-етична?
Питання для самоконтролю
1. Назвіть стратегічні завдання маркетингу. 2. Охарактеризуйте тактичні завдання маркетингу. 3. Визначте функції маркетингу. Наведіть приклади та розкрийте характерні риси та відмінності. 4. Охарактеризуйте види сучасного маркетингу. 5. Опишіть концепцію «4Р» та її застосування на практиці.
Читайте також:
|
||||||||
|