Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 2. Система та характеристика маркетингу

 

КОРОТКІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ

 

Основні стратегічні завдання маркетингу полягають у:

– розробці маркетингових стратегій;

– визначенні й освоюванні цільових ринків;

– створенні нових товарів, розвитку комунікаційних і розподільних систем;

– розробці маркетингових програм;

– формуванні побажань споживачів.

Основними тактичними завданнями маркетингу є:

– визначення величини попиту, місткості ринку;

– організація робіт зі створення нової продукції;

– планування та координація виробничо-збутової діяльності;

– організація й управління системами розподілу та збуту продукції;

– реалізація маркетингової політики просування;

– реалізація маркетингової цінової політики;

– здійснення заходів з маркетингової комунікації;

– контроль та аналіз маркетингової діяльності тощо.

Основними функціями маркетингу є:

– комплексне вивчення ринку та проблем, пов’язаних з маркетингом;

– узгодження параметрів, характеристик і цін на товари з побажаннями споживачів;

– планування розподілу та збуту товарів;

– фізичний розподіл продукції;

– забезпечення комунікаційних зв’язків;

– реалізація угод;

– посттрансакції (сервіс, налагоджування, зворотний зв’язок).

 

ТЕСТИ

 

1. До складу комплексу маркетингу не входить:

а) ціноутворення;

б) товарна політика;

в) стратегічний розвиток персоналу;

г) просування товару;

д) немає правильної відповіді.

 

2. До функцій маркетингу не належить:

а) аналіз кон'юнктури ринку;

б) дослідження поведінки споживачів, політика розподілу;

в) товарна, цінова, комунікаційна та дистриб'юторська політика;

г) аналіз діяльності конкурентів;

д) немає правильної відповіді.

 

3. Які основні елементи є в основі концепції соціально-етичного маркетингу:

а) потреба, інтерес, розумний попит;

б) розумний попит, задоволення потреб, суспільні інтереси;

в) інтереси компанії, інтереси споживачів, інтереси суспільства;

г) інтереси компанії, інтереси споживача, моральні норми, суспільні інтереси?

 

4. Яка з концепцій маркетингу орієнтована на масовість та мінімізацію витрат:

а) виробнича;

б) товарна;

в) традиційна;

г)збутова;

д) соціально-етична?

 

5. Яка з концепцій маркетингу орієнтована на активне стимулювання процесу продажу товарів:

а)збутова; б)товарна;

в) традиційна;

г) виробнича;

д) соціально-етична?

 

Питання для самоконтролю

 

1. Назвіть стратегічні завдання маркетингу.

2. Охарактеризуйте тактичні завдання маркетингу.

3. Визначте функції маркетингу. Наведіть приклади та розкрийте характерні риси та відмінності.

4. Охарактеризуйте види сучасного маркетингу.

5. Опишіть концепцію «4Р» та її застосування на практиці.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  4. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  5. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  6. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  7. III. центральная нервная система
  8. ISO9000. Як працює система управління якістю
  9. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  10. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  11. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  12. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ




Переглядів: 390

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція | Тема 3. Система маркетингової інформації та маркетингових досліджень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.