Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІІ. Актуалізація опорних знань

- Що таке комп'ютерні мережі?

- Які мережі ви знаєте?

- Які послуги надає Інтернет?

- Як знайти необхідну інформацію в Інтернеті?

ІV. Повідомлення теми і завдань уроку

V. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя.

Ми вже знаємо, що Інтернет надає користувачам різні послуги. Сьогодні ми дізнаємося про ще одну з них - електронну пошту.

Чудова властивість цієї пошти полягає в тому, що вона передає інформацію дуже швидко. Лист може бути доставлений до адресата за лічені хвилини. Можливо, хтось із вас уже вміє надсилати електронні листи ?

Робота з підручником (ст. 14)

3. Практична робота.

Виконання завдань №1,5 робочого зошита

Фізкультхвилинка

Раз, два! Час вставати,

Від занять відпочивати.

Три, чотири! Присідаймо,

Швидко втому проганяймо.

П’ять, шість! Засміялись,

Кілька раз понахилялись.

Сім, вісім! Потягнулись,

Покрутились, повернулись.

Девять, десять! Час настав

Повернутись нам до справ.

. Робота з комп’ютером.

Завантаж оглядач Internet Explorerта введи в поле Адреса адресу поштового сервера, яку тобі вкаже вчитель. Він уже створив на цьому сервері поштову скриньку для тебе.

Учитель також повідомить тобі псевдонім користувача (логін) та пароль від цієї скринь­ки. Введи ці дані у поля логін та пароль.Зверни увагу, що, коли ти вводиш пароль, лі­тери, які ти вводиш, не відображаються на екрані. Це для того, щоб ніхто не зміг побачити твій пароль. Тому будь дуже уважним. Пере­вір, яка мова введення зараз встановлена, та зміни її, якщо потрібно. Перевір також, чи не увімкнено випадково режим великих літер.

Ти ввійшов у поштову скриньку. Листи в ній розкладено по різних папках. Усі нові листи, що тобі надходять, потрапляють до папки Вхідні, її зміст ти зараз бачиш на екрані. Підведи вказівник до теми листа та клацни ліву кнопку миші. Лист відкрився, і ти можеш його прочитати.

VIІ. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст15)

VІІІ. Підсумок уроку

-Що сподобалося найбільше?

ІХ. Домашнє завдання

Підручник: ст. 14-15

Робочий зошит: Урок 6(№2-4)

 

Урок 7

Тема. Алгоритми (повторення). Робота з електронною поштою

Мета. 1. Пригадати означення алгоритму, команди, виконавця.

2. Навчити створювати та відправляти електронні листи.

3. Розвивати логічне мислення, пам'ять та пізнавальну цікавість.

4. Виховувати інтерес у дітей до вивчення комп’ютерної грамоти.

5. Закріпити знання з техніки безпеки.

Обладнання. ПК; робочі зошити; програма «Internet Explorer».

Хід уроку


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 541

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Робота з комп’ютером. | I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.