Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Робота з комп’ютером.

Завантаж оглядач Internet Explorer,введи в поле Адреса адресу google.com.uaта натисни кнопку Перехід. Відкрилася головна сторінка відомого пошукового сайту. Твоє завдання — знайти продов­ження історії, яку ми переглядали на минулому уроці. Введи в йоле запиту характерні слова: Нові друзі Ганнусіта натисни кнопку Пошук

У результаті пошуку ти побачиш чимало фрагментів сторінок, де зустрічаються три слова, які ти ввів у запит. Тепер у полі запиту візьми ці три слова в лапки: "Нові друзі Ганнусі".Будемо шукати сторінки за характерною фразою. Кількість знайдених сторінок вражаюче менша.

Зверни увагу на те, що після кожного фрагмента наведена адреса сторінки, де було знайдено слова з твого запиту. А заголовок фрагмента є гіперпосиланням на цю сторінку. Підведи до нього вказівник і клацни ліву кнопку миші. Від­криється сторінка, яка містить показаний фрагмент.

VIІІ. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст13)

ІХ. Підсумок уроку.

- Що нове ви дізнались на уроці?

- Що найбільше сподобалось?

- Чи були труднощі під час роботи?

- Де використаєте одержані знання?

- Про що хотіли б дізнатися більше?

Х. Домашнє завдання

Підручник: ст. 12-13

Робочий зошит: Урок 5(№2,3)

 

Урок 6

Тема. Електронна пошта. Надсилання та одержання листів. Програма «Internet Explorer»

Мета: 1. Ознайомити учнів із можливостями поштових серверів.

2. Навчити читати одержані листи.

3. Розвивати пам’ять, логічне мислення;

4. Виховувати цікавість до уроку інформатики

Обладнання: комп'ютер, зошит з інформатики, програма «Internet Explorer».

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Дорогі діти! Подивіться один одному в очі, посміхніться, передайте частинку свого гарного настрою іншим. От бачите від ваших посмішок затишніше і світліше стало у нашому комп’ютерному класі

ІІ. Повторення правил техніки безпеки.

Ми з вами знаходимося у комп’ютерному класі. Як ви думаєте, чи правильно вчинили учні, прийшовши на урок інформатики у комп’ютерний клас? Наприклад :

1. Миколка, витерши дошку мокрою ганчіркою, сів працювати за комп’ютер.

· Чи порушив він правила техніки безпеки?

· Якщо так, то які?

2. Оленка не встигла на перерві з’їсти весь бутерброд і з ним прийшла до комп’ютерного класу?

· Яке правило техніки безпеки порушила Оленка?

3. Галинка, яка була дуже старанною ученицею, виконуючи на комп’ютері завдання, присунулась надто близько до екрана монітора.

· Чи порушила вона правила техніки безпеки?


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 451

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота з комп’ютером. | ІІІ. Актуалізація опорних знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.