МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VI. Робота з комп’ютером.Завантаж оглядач Internet Explorer,введи в поле Адреса адресу google.com.uaта натисни кнопку Перехід. Відкрилася головна сторінка відомого пошукового сайту. Твоє завдання — знайти продовження історії, яку ми переглядали на минулому уроці. Введи в йоле запиту характерні слова: Нові друзі Ганнусіта натисни кнопку Пошук У результаті пошуку ти побачиш чимало фрагментів сторінок, де зустрічаються три слова, які ти ввів у запит. Тепер у полі запиту візьми ці три слова в лапки: "Нові друзі Ганнусі".Будемо шукати сторінки за характерною фразою. Кількість знайдених сторінок вражаюче менша. Зверни увагу на те, що після кожного фрагмента наведена адреса сторінки, де було знайдено слова з твого запиту. А заголовок фрагмента є гіперпосиланням на цю сторінку. Підведи до нього вказівник і клацни ліву кнопку миші. Відкриється сторінка, яка містить показаний фрагмент. VIІІ. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст13) ІХ. Підсумок уроку. - Що нове ви дізнались на уроці? - Що найбільше сподобалось? - Чи були труднощі під час роботи? - Де використаєте одержані знання? - Про що хотіли б дізнатися більше? Х. Домашнє завдання Підручник: ст. 12-13 Робочий зошит: Урок 5(№2,3)
Урок 6 Тема. Електронна пошта. Надсилання та одержання листів. Програма «Internet Explorer» Мета: 1. Ознайомити учнів із можливостями поштових серверів. 2. Навчити читати одержані листи. 3. Розвивати пам’ять, логічне мислення; 4. Виховувати цікавість до уроку інформатики Обладнання: комп'ютер, зошит з інформатики, програма «Internet Explorer». Хід уроку І. Організаційний момент. Дорогі діти! Подивіться один одному в очі, посміхніться, передайте частинку свого гарного настрою іншим. От бачите від ваших посмішок затишніше і світліше стало у нашому комп’ютерному класі ІІ. Повторення правил техніки безпеки. Ми з вами знаходимося у комп’ютерному класі. Як ви думаєте, чи правильно вчинили учні, прийшовши на урок інформатики у комп’ютерний клас? Наприклад : 1. Миколка, витерши дошку мокрою ганчіркою, сів працювати за комп’ютер. · Чи порушив він правила техніки безпеки? · Якщо так, то які? 2. Оленка не встигла на перерві з’їсти весь бутерброд і з ним прийшла до комп’ютерного класу? · Яке правило техніки безпеки порушила Оленка? 3. Галинка, яка була дуже старанною ученицею, виконуючи на комп’ютері завдання, присунулась надто близько до екрана монітора. · Чи порушила вона правила техніки безпеки? Читайте також:
|
||||||||
|