Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Робота з комп’ютером.

Завантаж оглядач Internet Explorer,введи в поле Адреса адресу google.com.uaта натисни кнопку Перехід. Відкрилася головна сторінка відомого пошукового сайту. Твоє завдання — знайти продов­ження історії, яку ми переглядали на минулому уроці. Введи в йоле запиту характерні слова: Нові друзі Ганнусіта натисни кнопку Пошук

У результаті пошуку ти побачиш чимало фрагментів сторінок, де зустрічаються три слова, які ти ввів у запит. Тепер у полі запиту візьми ці три слова в лапки: "Нові друзі Ганнусі".Будемо шукати сторінки за характерною фразою. Кількість знайдених сторінок вражаюче менша.

Зверни увагу на те, що після кожного фрагмента наведена адреса сторінки, де було знайдено слова з твого запиту. А заголовок фрагмента є гіперпосиланням на цю сторінку. Підведи до нього вказівник і клацни ліву кнопку миші. Від­криється сторінка, яка містить показаний фрагмент.

VIІІ. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст13)

ІХ. Підсумок уроку.

- Що нове ви дізнались на уроці?

- Що найбільше сподобалось?

- Чи були труднощі під час роботи?

- Де використаєте одержані знання?

- Про що хотіли б дізнатися більше?

Х. Домашнє завдання

Підручник: ст. 12-13

Робочий зошит: Урок 5(№2,3)

 

Урок 6

Тема. Електронна пошта. Надсилання та одержання листів. Програма «Internet Explorer»

Мета: 1. Ознайомити учнів із можливостями поштових серверів.

2. Навчити читати одержані листи.

3. Розвивати пам’ять, логічне мислення;

4. Виховувати цікавість до уроку інформатики

Обладнання: комп'ютер, зошит з інформатики, програма «Internet Explorer».

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Дорогі діти! Подивіться один одному в очі, посміхніться, передайте частинку свого гарного настрою іншим. От бачите від ваших посмішок затишніше і світліше стало у нашому комп’ютерному класі

ІІ. Повторення правил техніки безпеки.

Ми з вами знаходимося у комп’ютерному класі. Як ви думаєте, чи правильно вчинили учні, прийшовши на урок інформатики у комп’ютерний клас? Наприклад :

1. Миколка, витерши дошку мокрою ганчіркою, сів працювати за комп’ютер.

· Чи порушив він правила техніки безпеки?

· Якщо так, то які?

2. Оленка не встигла на перерві з’їсти весь бутерброд і з ним прийшла до комп’ютерного класу?

· Яке правило техніки безпеки порушила Оленка?

3. Галинка, яка була дуже старанною ученицею, виконуючи на комп’ютері завдання, присунулась надто близько до екрана монітора.

· Чи порушила вона правила техніки безпеки?


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 498

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота з комп’ютером. | ІІІ. Актуалізація опорних знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.