Характеристика
| Маркетинг відомого товару
| Маркетинг інновацій
|
Мета маркетингової діяльності
| задоволення існуючих потреб споживачів
| переведення прихованого потенційного попиту у фактичний, формування попиту на інновацію
|
Цільові споживачі
| частково ранні та переважно пізні послідовники і аутсайдери
| переважно суперноватори та новатори, а також частково ранні послідовники
|
Товарна політика
| незначні модифікації товару, підвищення рівня сервісу
| виведення інновацій на ринок, пристосування їх до запитів споживачів; навчання споживачів
|
Цінова політика
| стратегії ціноутворення для відомого товару
| стратегії ціноутворення для нового на ринку товару
|
Методи розповсюдження
| порівняно великі й широкі канали збуту
| порівняно короткі і вузькі канали збуту
|
Комунікаційна політика
| акцент на рекламі, що нагадує та переконує; інші складові комплексу просування
| акцент на персональних продажах та інформативній рекламі; паблік рілейшнз
|
Зв'язок зі споживачами
| менш тісна співпраця
| більш тісна співпраця
|
Процес прийняття рішення про придбання товару
| досить простий
| досить складний, вимагає залучення широкого кола фахівців
|