Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Відмінності маркетингу інновацій від маркетингу відомого товару

 

Характеристика Маркетинг відомого товару Маркетинг інновацій
Мета маркетингової діяльності задоволення існуючих потреб споживачів переведення прихованого потенційного попиту у фактичний, формування попиту на інновацію
Цільові споживачі частково ранні та переважно пізні послідовники і аутсайдери переважно суперноватори та новатори, а також частково ранні послідовники
Товарна політика незначні модифікації товару, підвищення рівня сервісу виведення інновацій на ринок, пристосування їх до запитів споживачів; навчання споживачів
Цінова політика стратегії ціноутворення для відомого товару стратегії ціноутворення для нового на ринку товару
Методи розповсюдження порівняно великі й широкі канали збуту порівняно короткі і вузькі канали збуту
Комунікаційна політика акцент на рекламі, що нагадує та переконує; інші складові комплексу просування акцент на персональних продажах та інформативній рекламі; паблік рілейшнз
Зв'язок зі споживачами менш тісна співпраця більш тісна співпраця
Процес прийняття рішення про придбання товару досить простий досить складний, вимагає залучення широкого кола фахівців

 

 

Теоретико-методичні основи аналізу та


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  3. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  4. Адмін і судове оскарження – відмінності.
  5. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
  6. Бренд. Рекламний образ бренду. Визначення та відмінності від функціональних та споживчих якостей.
  7. В інноваційних процесах.
  8. Важливість товару для споживача
  9. Вартісна характеристика товару подається у рахунку та у проформі-рахунку.
  10. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  11. Величина вартості товару та фактори, що її визначають
  12. Взаємодія структур маркетингу з іншими




Переглядів: 849

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Концептуальні основи маркетингу інновацій. | Мотивації попиту на інновації.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.