МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання 1. Облік придбання основних засобівНа підставі даних таблиці 2.11 скласти бухгалтерські кореспонденції рахунків та визначити первісну вартість придбаного основного засобу. Таблиця 2.11 - Перелік господарських операцій
Завдання 2. Облік придбання основних засобів На підставі даних таблиці 2.12 скласти бухгалтерські кореспонденції рахунків та визначити первісну вартість придбаних основних засобів.
Таблиця 2.12 - Перелік господарських операцій
Завдання 3.Нарахування амортизації різними методами. Первісна вартість верстата універсального – 3000 грн., ліквідаційна вартість – 200 грн., термін корисного використання – 6 років. Запланований обсяг виробництва – 13800 шт. Протягом 6-ти років експлуатації верстату фактично виготовлено продукції: 1-й рік – 2100 шт., 2-й рік – 2500 шт., 3-й рік – 2300 шт., 4-й рік – 2600 шт., 5-й рік – 2200 шт., 6-й рік – 2100 шт. Необхідно:визначити суму зносу верстату універсального за кожний рік експлуатації за прямолінійним, виробничим, кумулятивним методом, методом прискореного зменшення залишкової вартості. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|