Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Перевірка ділення множенням

Мета: удосконалювати вміння учнів виконувати письмове ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові; перевіряти ділення множенням і розв’язувати ускладнені задачі на спосіб поступового зведення до одиниці.

Обладнання: картки для усної лічби, таблиця для задачі.

ПЛАН УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення

• Знайти (лічба за картками).

• Перевірити дію ділення множенням.

84 : 6 = 14; 96 : 8 = 14; 92 : 23 = 3; 102 : 17 = 6.

• Периметр прямокутника 44 см, площа — 72 см2. Знайти довжину його сторін. Яка відповідь правильна? (9 см і 10см, 24см і 3 см, 1 см і 21 см, 4 см і 18 см, 20 см і 2 см, 16 см і 6 см)

• Розглянути таблицю (№ 555), виконати завдання за нею.


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. III. За виділенням або поглинанням енергії




Переглядів: 574

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фізкультхвилинка | II. Розвиток математичних умінь учнів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.