МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МОДУЛЬ 2: «Висловлення. Предикати. Теореми.».Таблиця № 1.2. Трикутник Паскаля.
В цій таблиці у крайніх лівих і правих стовпцях стоять одиниці. У першому рядку записано С00=1, у другому - С00=1 і С00=1, у третьому – ліворуч С20=1, а праворуч С21=1, а тоді, щоб обчислити С21, необхідно додати числа, які стоять у попередньому рядку. Отже, С21=1+1=2. Аналогічно можна обчислювати інші значення числа комбінацій, наприклад С53= С42+С43=6+4=10. Напрямок руху можна показати стрілками.
Запитання для самоконтролю та завдання для самостійної роботи студентів за модулем 1. 1. Чому не можна дати означення поняттю „множина”? 2. Як позначають множини? 3. Як називають предмети з яких складаються множини і як їх позначають? 4. Чому множина відноситься до неозначуваних понять? 5. Як позначають множини? 6. Як називають об’єкти множин? Як вони позначаються? 7. Які існують способи задання множин? 8. Задайте переліком п’ять множин. 9. Задайте п’ять множин за допомогою характеристичної властивості. 10. Записати десять довільних множин. 11. Записати десять порожніх множин. 12. Яка множина називається підмножиною даної множини? Як це записати? 13. На які дві групи поділяються підмножини? 14. Які існують відношення між множинами? Як вони зображаються? 15. Які дві множини називаються рівними? Як це довести? 16. За якою формулою знаходиться число підмножин даної множини? 17. Що називається геометричною фігурою, колом, відрізком? 18. Чи можуть елементами множин бути множини? 19. Задайте п’ять множин і вкажіть до кожної із них підмножину. 20. Записати всі підмножини множини А={1, 2, 3, 4, 5}. 21. Задайте дві множини і утворіть їх об’єднання. 22. Утворити об’єднання множин А та В, якщо: а) А={1,2,3,4,5}, а В={а,в,с}; б) А={1, 3, 5, 7}, а В={1, 2, 3, 4, 5, 6, 7}. 23. Задайте дві множини і утворіть їх перетин. 24. Утворіть перетин множин А={1, 2, 3, 4, 5} і В={1, 2, 4, 6,}. 25. Задайте чотири множини і утворіть їх перетини. 26. Довести А Ç В = В Ç А. 27. Доведіть закони операцій об’єднання і перетину за допомогою діаграм Ейлера-Венна чи міркуваннями. 28. Знайти різницю множин: а) А={а, в, с, d, t}, В={ а, в, t}; б) А={m,n,p,k,l}, В={а, в, с, k,l}; в) Z \ N; г) А={х/х=2 n, nÎN}, В={х /х=5n, n Î N}. 29. Довести кожен закон операцій над множинами одним із способів (міркуваннями чи за допомогою діаграм Ейлера-Венна). 30. Навести по 5 прикладів класифікацій із математики та навколишнього життя. 31. Розбити множину натуральних чисел на дві підмножини, що попарно не перетинаються. 32. Що таке впорядкована пара? Як вона позначається? Як називаються елементи, із яких складаються пари? Які пари називаються рівними? 33. Запишіть приклади впорядкованих пар, трійок. 34. Що називається кортежем довжини к? Як їх позначають? Які кортежі називаються рівними? 35. Що називається декартовим добутком множин Х і У? Як він позначається? Як його можна задавати? 36. Утворити Х´Х, якщо Х={а,в,с}. 37. Довести самостійно властивості 3-6, які пов’язують операції об’єднання, перетину, різниці та декартового добутку множин. 38. Виберіть дві скінченні множини, утворіть декартів добуток цих множин, задайте відношення між елементами цих множин кожним із шести відомих Вам способів. 39. Побудуйте граф відношення «менше» на множині Х={2, 3, 6, 7, 8} та з’ясуйте особливості цього графа. 40. Побудуйте граф відношення «≥» між елементами множини Х та з’ясуйте його особливості. Читайте також:
|
||||||||
|