Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



УЧИТЕЛЬ У СУЧАСНІЙ ШКОЛІ

Учитель є центральною фігурою в сучасній школі. Про вчителя можна сказати так: це людина, що має спеціальну підготовку й професійно займається педагогічною діяльністю. Саме вчитель реалізовує мету й завдання виховання, організовує навчально-пізнавальну, громадську, спортивно-оздоровчу, естетичну діяльність, спрямовану на розвиток учнів і формування в них різноманітних особистісних якостей.

До вчителя ставлять високі вимоги, які можна поділити на дві групи: вимоги як до професіонала і як до особистості. Вимоги як до професіонала насамперед пов’язані з наявністю в учителя спеціальних знань, умінь, способів мислення, методів діяльності. До них відносять:

Ø широка ерудиція та вільний виклад матеріалу;

Ø широкий культурний світогляд;

Ø загальна і специфічна грамотність;

Ø вміння враховувати психологічні й вікові особливості учнів;

Ø педагогічну майстерність;

Ø темп мови 120 – 130 слів на хвилину;

Ø педагогічний такт, звернення до учнів по імені;

Ø миттєва реакція на ситуацію;

Ø вміння чітко формулювати конкретні цілі;

Ø вміння організовувати навчальну роботу всіх учнів одночасно, перевірку ступеня розуміння навчального матеріалу;

Ø висока віддача навчальних занять;

Ø робота на вищому рівні вимог;

Ø високий рівень навченості;

Ø систематичне підвищення професійного рівня.

Вимоги як до особистості:

Ø сильний урівноважений тип нервової системи, нормальна самооцінка;

Ø тенденція до лідерства, впевненість у собі;

Ø переважання демократичного стилю спілкування, лише конструктивні конфлікти з принципових питань;

Ø прагнення до співробітництва з колегами, рівень ізоляції в колективі дорівнює нулю;

Ø любов до дітей, добросердя, чуйність;

Ø вимогливість і принциповість;

Ø справедливість;

Ø повага до людей;

Ø акуратність;

Ø тактовність;

Ø самокритичність;

Ø почуття національної самосвідомості.

 

 


Читайте також:

  1. VIІ. Соціалізація особистості у сучасній школі
  2. Багатозначність слів у сучасній українській мові
  3. Банківські гарантії та поручительства
  4. БУТТЯ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ КАРТИНІ СВІТУ
  5. Бухгалтерський облік гарантій, авалів, поручительств
  6. В сучасній епістемології
  7. В школі спортивні змагання проводяться командні та особисто-командні.
  8. ВАЛЕОЛОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ
  9. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.
  10. Визначення готовності дітей до навчання у школі
  11. Визначення готовності дітей до навчання у школі
  12. Визначення готовності дітей до навчання у школі.




Переглядів: 551

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ ЩОДО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ | УРОК ЯК ОСНОВНА ОРГАНІЗАЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.