Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



УРОК ЯК ОСНОВНА ОРГАНІЗАЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ

Урок – це основна організаційна форма навчання, при якій вчитель протягом встановленого часу керує в спеціально відведеному місці колективною пізнавальною діяльністю постійної групи учнів (класу) з урахуванням особливостей кожного з них, використовуючи види, засоби і методи роботи, створюючи сприятливі умови для того, щоб усі учні оволодівали основами навчального предмету безпосередньо в процесі вивчення, а також для виховання і розвитку пізнавальних здібностей школярів.

 

ВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО УРОКУ

 

Загальнопедагогічні:

ü врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів;

ü створення емоційно-актуального фону уроку;

ü педагогічний такт і культура мови;

ü пізнавальна самостійність учнів;

ü ідейна спрямованість уроку.

Психологічні:

ü врахування психологічних особливостей кожного учня;

ü нормальних психічний стан і стійкий настрій вчителя і учнів;

ü розумна вимогливість і доброзичливість учителя до учнів;

ü педагогічна етика і психологічний такт;

Дидактичні:

ü раціональне використання кожної хвилини уроку;

ü раціональна єдність словесних, наочних і практичних методів навчання;

ü розвиток пізнавальних інтересів і активності учнів;

ü зв’язок з вивченим раніше;

ü формування вмінь учнів самостійно здобувати знання і застосування їх на практиці;

ü індивідуалізація, диференціація та інтенсифікація навчального процесу;

ü завершеність уроку.

Гігієнічні:

ü температурний режим;

ü норми освітлення;

ü провітрювання;

ü відповідність нормативам шкільних меблів;

ü чергування видів навчальної роботи і різноманітність методів навчання.

 

 


Читайте також:

  1. II Основна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  5. II. Основна частина
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  8. III. Дієслова, що в дужках, поставте у нижчевказаних граматичних формах. Перекладіть речення.
  9. III.4 Форматування тексту.
  10. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  11. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 363

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
УЧИТЕЛЬ У СУЧАСНІЙ ШКОЛІ | ПІДГОТОВКА ДО ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.