Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ. ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ

Модуль 1. Теоретико-методологічні та методичні засади психосоматики

Тема 1. Етапи розвитку психосоматичних ідей.

1.1. Проблеми зв'язку душі та тіла в історії філософії.

1.2. Психоаналітичні засади психосоматики.

1.3. Інтегральні підходи до психосоматичних проблем.

Тема 2. Психосоматичні ідеї в напрямах психотерапії.

2.1. Характеристика напрямів психотерапії у психосоматиці.

2.1.1 Класичні та сучасні напрями психоаналітичної психотерапії психосоматики.

2.1.2. Тлумачення психосоматики в напрямах екзистенціальної психотерапії.

2.1.3. Біхевіористський та когнітивний підходи у психотерапії психосоматики.

2.2. Психосоматичний аналіз особистості як засіб психокорекції.

Тема 3. Психодіагностика у психосоматиці.

3.1. Психодіагностика особистості як продукт аналізу соматичних проблем.

3.2. Методи психодіагностики у психосоматиці.

3.3. Психосоматика в класифікаторах хвороб.

 

 

Модуль 2. Психологічний аналіз тілесних захворювань

Тема 4. Психологічний аналіз захворювань серцево-судинної системи.

4.1. Гіпертонія та гіпотонія.

4.2. Ішемічна хвороба серця, інфаркт міокарда.

4.3. Порушення серцевого ритму.

4.4. Мігрень та головний біль напруження.

Тема 5. Психологічний аналіз захворювань шлунково-кишкового тракту та харчової поведінки.

5.1. Ожиріння, анорексія, булімія.

5.2. Виразки шлунково-кишкового тракту.

5.3. Обстипація та діарея.

5.4. Захворювання печінки та жовчного міхура.

Тема 6. Психологічний аналіз захворювань дихальної системи.

6.1. Астма.

6.2. Застуда.

6.3. Запалення дихальних шляхів.

Тема 7. Психологічний аналіз захворювань шкіри та опорно-рухового апарату.

7.1. Кропивниця, нейродерміт, псоріаз, алергія.

7.2. Остеохондроз та артрит.

7.3. Нещасні випадки.

Тема 8. Психологічний аналіз захворювань сечостатевої системи.

8.1. Сечокам’яна хвороба.

8.2. Запалення нирок та сечового міхура.

8.3. Безпліддя.

Тема 9. Психологічний аналіз захворювань ендокринної, імунної та нервової систем.

9.1. Гіпо- та гіпертиреоз.

9.2. Діабет.

9.3. Рак.

 


ІІІ. ТЕЗАУРУСИ ДО ТЕМ

МОДУЛЬ 1


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  4. III. Програма
  5. III. Програма
  6. III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  7. III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  8. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  9. IV. План навчального процесу.
  10. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  11. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  12. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.




Переглядів: 344

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура курсу | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПСИХОСОМАТИКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.