Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розв’язання.

Розв’язання.

х=2у+3Ù3(2у+3)-5у=7→х=2у+3Ù6у+9-5у=7→х=2у+3Ùу=7-9→х=2у+3Ùу=-2→х=-4+3Ùу=-2→х=-1Ùу=-2. Отже, розв’язком системи рівнянь буде пара чисел (-1;-2).

б) метод алгебраїчного додавання.Розв’язуючи систему рівнянь цим методом, деякі її рівняння домножають на спеціально підібрані множники, що визначені при всіх допустимих значення змінних, так, щоб коефіцієнти при одній змінній стали рівними за модулем, а потім почленно додають ці рівняння одне до одного. В результаті таких перетворень одержують рівняння, яке є рівнянням з однієї змінною. Розв’язавши його, знаходять значення цієї змінної, а потім підставляють його в інше рівняння та знаходять значення другої змінної.

Вправа: Розв’язати систему рівнянь: 2х-3у=5Ù5х+у=21.

Щоб зрівняти по модулю коефіцієнти при другому невідомому в обох рівняннях, домножимо друге рівняння на 3. Маємо: 2х-3у=5Ù3(5х+у)=63→2х-3у=5Ù15х+3у=63. Додавши до першого рівняння друге, отримаємо рівняння з однією змінною: 17х=68. Отже, х=4. Підставивши це значення у перше рівняння, будемо мати: 8-3у=5→-3у=5-8→-3у=-3→у=1. Таким чином, розв’язком системи рівнянь є пара чисел (4;1).

в) метод введення нових невідомих.Під час розв’язування деяких систем буває корисно ввести замість змінних і нові змінні, введення яких спрощує розв’язування.

Вправа: розв’язати систему рівнянь: х+у+х/у=9Ù(х+у)●(х/у)=20.


Читайте також:

  1. Міжнаціональні відносини і причини виникнення міжнаціональних конфліктів, шляхи їх розв’язання. Міжконфесійні стосунки та їх вплив на життя в полікультурному суспільстві
  2. Поняття біосфери та ноосфери. Поняття екології. Основні завдання соціальної екології. Сучасні екологічні проблеми, причини їх виникнення та розв’язання.
  3. Розв’язання.
  4. Розв’язання.
  5. Розв’язання.
  6. Розв’язання.
  7. Розв’язання.
  8. Розв’язання.
  9. Розв’язання.
  10. Розв’язання.
  11. Розв’язання.
  12. Розв’язання.




Переглядів: 641

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Системи та сукупності рівнянь з двома змінними та способи (алгебраїчні та графічні) їх розв’язування. | Застосування рівнянь та їх систем до розв’язування текстових задач.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.047 сек.