Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Reserving a double room in the hotel “Intourist” in Volgograd.

Stage Your actions
Problem recognition  
Information search  
Evaluation of alternatives  
Purchase decision  
Post-purchase behavior  

 

 

Unit 6 Market Segmentation

Market segmentation is actually a strategy whereby the total market is divided into smaller groups that comprise of consumers who share certain similarities among themselves. With the understanding of the underlying commonalities among consumers within groups, hospitality organizations can then design and implement different marketing programs that meet the needs of specific groups. Most importantly, market segmentation allows hospitality organizations to identify those market segments that have the highest propensity to purchase their services and products so that their marketing resources can be allocated and used more effectively.

 

There are several types of variables commonly used for market segmentation, and these are geographic, demographic, psychographic, and behavioral variables. To gain a better view of the market structure, marketers will divide their markets based on any of the above variables, alone or in combination.

 

Market segmentation is indeed a useful approach to understand the structure of the hospitality markets better and it helps hospitality organizations to identify the needs of specific market segments so that suitable products and services can be identified to suit each segment. The goals of conducting market segmentation are to select suitable marketing strategies, to attract new customers and to ensure existing customers’ commitment for repurchase.

 


Читайте також:

  1. AT THE HOTEL
  2. AT THE HOTEL
  3. B. Express your personal point of view regarding the challenges that are in store for us in terms of preserving the environment and saving the humankind in the near future.
  4. Booking a hotel
  5. Choose a hotel in your city and describe some of the market segments that the hotel targets at. What variable(s) did the hotel use to segment its overall market?
  6. DIALOGUE 1: MAKING HOTEL RESERVATIONS
  7. Double y(double x)
  8. Doublespeak
  9. En el hotel
  10. Izquierdo у Garrido se encuentran en el hotel Colon
  11. Make up a survey on the attributes that are important to customers when choosing a hotel in your city. Add some more attributes and point out the sources of information.
  12. Preserving Peace and Security




Переглядів: 534

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Stage 5: Post-purchase behavior | Market Segmentation Bases

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.