Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ціноутворення в підрозділах ресторанного господарства.

1.Нинішня вітчизняна практика ціноутворення в галузі ресторанних послуг склалася таким чином, що слід розглядати дві моделі ціноутворення.Перша грунтується на застосуванні максимальних розмірів торговельних надбавок до оптово – відаускних цін на сировину й націнок до ціни роздрібної торгівлі, друга – на визначенні вартості виробництва й репалізації продукції та послуг.

2. Ціна страви за першою моделлю розраховується на основі застосування до закупівельної вартості сировини і товарів єдиних максимальних розмірів торговельних надбавок та націнок, встановлених адміністрацією підприємства, за формулою

і=n

Ц1 = Σ [ Мі х ВСі + (ВСі х ТНі% / 100%) х (100 Ні%) / 100 ] + ПДВ

і=1

Ц1 – ціна страви, грн

Мі – маса продуктів, використаних на приготування страви, г/стр.

ВСі – вартість різних груп сировини, грн.

ТНі% – розмір торговельної надбавки у відсотках до оптово-відпускних цін на різні групи продуктів.

Ні% - розмір націнки на вартість продуктів, що входять до складу страви, в цінах роздрібної торгівлі, відс.

3. Для розрахунку ціни страви (виробу, придбаного товару, послуги) на основі вартості її виробництва й реалізації можуть бути використанімоделі мінімальної та конкурентоспроможної ціни.

На першому етапі розраховують мінімальну ціну, тобто собівартість страви, включаючи податок на додану вартість, за формулою

і=n

Ц2 = Σ ( Мі х ВСі) + В + ПДВ

і=1

На другому - враховується необхідність забезпечення для підприємства певного прибутку

і=n

Ц3 = Σ ( Мі х ВСі) + В + П + ПДВ

і=1

В –витрати виробництва і обігу на приготування та реалізацію страви, грн.

П– прибуток до оподаткування, грн.

ПДВ– податок на додану вартість

4. Використовуючи коефіцієнти витратомісткості товарних груп роздрібну ціну страви (Цр)можна визначити за формулою:

і=n

Цр = [Вс +( Σ qіpі х Іс х Кві ) / (100 х Квто)] х (1 + П) х 1.2

і=n

Вс –вартість набору сировини за цінами постачальників

qі – норма витрат сировини (за Збірником рецептур страв і кулінарних виробів)

pі – закупівельна ціна сировини

Іс –середній рівень витрат по підприємству (%)

Квто –коефіцієнт витратомісткості товарообігу

Кві –коефіцієнт витратомісткості і – тої товарної групи

П – норма прибутку у % до собівартості страви з урахуванням податку на прибуток

n –кількість сировинних компонентів

1.2 – коефіцієнт, який враховує податок на додану вартість.

 

Для загальної оцінки фінансово – господарської діяльності підприємства готельного господарства доцільно заповнити таблицю

Таблиця ___


Читайте також:

  1. Аналіз ринку послуг ресторанного господарства району
  2. Більш повну практику ціноутворення в сучасних умовах у розвинутих країнах світу допоможе з’ясувати короткий виклад розвитку теорії ціни.
  3. Бюджет домогосподарства.
  4. Бюджет домогосподарства.
  5. Бюджетне фінансування житлового господарства.
  6. В підприємствах ресторанного господарства
  7. В якій функції гроші обслуговують процес ціноутворення?
  8. ВЕДЕННЯ ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА.
  9. ВЗАЄМОВІДНОСИН У ПІДРОЗДІЛАХ
  10. Види додаткових послуг ресторанного господарства.
  11. Визначення методів ціноутворення.
  12. Визначення та визнання запасів в підрозділах підприємств готельно-ресторанного господарства , їх оцінка та класифікація




Переглядів: 768

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура ціни на додаткові послуги | Загальні показники фінансово-господарської діяльності підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.