Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дані санітарного обстеження земельної ділянки та будівлі навчального закладу (школи)

Розміщення земельної ділянки у плані міста та мікрорайону: тип розміщення (внутрішньоквартальний, суміжний з кількома кварталами, на міжквартальних проїздах тощо), радіус обслуговування, доступність та безпека переміщення дітей на шляху до навчального закладу (наявність магістральних доріг, перехресть), відстань між спорудою закладу та будинками, які її оточують, обгородження земельної ділянки, відсоток забудови, питома вага озеленення та характер зелених насаджень (фруктові, хвойні дерева тощо).

Функціональне зонування земельної ділянки: наявність і площа окремих зон та особливості їх розташування, кількість під’їзних шляхів, площа, обладнання та санітарний стан окремих зон (навчальна, навчально-виробнича, навчально-дослідна, фізкультурно-спортивна, господарська, житлова зони та зона відпочинку).

Санітарно-технічний благоустрій земельної ділянки: водопостачання (місцеве, централізоване, наявність кранів для поливання у господарський, спортивній та навчально-дослідній зонах), особливості видалення рідких та твердих відходів, наявність штучного освітлення зон та підходів до будівлі, покриття підходів до будівлі, стежок та інших елементів земельної ділянки.

Будівля навчального закладу (школи): тип забудови (компактний, блочно-секційний, павільйонний), розташування будівлі відносно елементів земельної ділянки, особливості збереження мікрокліматичних та ізоляційних розривів, світлового клімату, наявність та відстань від об’єктів, які затіняють (будинки, дерева тощо).

Санітарне обстеження будівлі: кількість поверхів, набір приміщень (навчальні, навчально-методичні, адміністративно-побутові) та їх взаєморозташування, місце розміщення окремих кабінетів (кабінети хімії, фізики, біології), особливості розташування та обладнання актової і спортивних залів, блоку для трудового навчання, кількість входів у школу та їх зв’язок з роздягальнями та їдальнею.

Санітарне обстеження навчального приміщення (шкільного класу): план-схема навчального приміщення (класу), площа навчального приміщення (загальна та на одного учня), об’єм навчального приміщення (загальний та на одного учня), відстань від першої та останньої парт до дошки, відстань парт від стін та відстань між рядами, характеристика природного та штучного освітлення (орієнтація вікон, світловий коефіцієнт, коефіцієнт заглиблення, величина кутів падіння та отвору, рівномірність та достатність (питома потужність) освітлення, рівень штучного освітлення робочих місць, тип та справність освітлювальної арматури), характеристика вентиляції (коефіцієнт аерації, кратність обміну повітря, концентрація СО2 у повітрі), особливості мікрокліматичних умов (середня температура повітря, перепади температури по горизонталі та вертикалі, добовий перепад температури, відносна вологість та швидкість руху повітря), визначення відповідності номерів парт (столів), або інших параметрів навчальних меблів довжині тіла учнів.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  3. III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  4. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  5. IV. План навчального процесу.
  6. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  7. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  8. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  9. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  10. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  11. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  12. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.




Переглядів: 940

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Схема проведення санітарного обстеження та гігієнічної оцінки загальноосвітнього навчального закладу | Гігієнічна оцінка обладнання шкільних приміщень та навчальних меблів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.