МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Система неперервної освіти в Україні. Допрофесійна освіта.ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ I.
Лекція 1. Сутність, функції і нормативне забезпечення системи неперервної освіти.
Предмет і завдання курсу. Визначення неперервної освіти. Неперервна (безперервна) освіта в Україні. Її завдання та функції.Неперервна освіта як чинник розвитку суспільства. Безперервність навчання як умова становлення особистості і професіонала. Неперервна освіта у широкому розумінні (загальна, професійна, післядипломна). Неперервна освіта у вузькому розумінні (перепідготовка, підвищення кваліфікації, додаткова освіта). Функції безперервної освіти: розвивальна; компенсуюча; адаптивна; інтегруюча; функція ресоціалізації. Неперервна освіта як процес, що складається з базової і подальшої освіти. Державні документи, що регламентують діяльність системи безперервної освіти (Закони України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", "Про середню освіту", "Про позашкільну освіту", "Про професійно-технічну освіту", "Про вищу освіту"; Державна національна програма "Освіта"; "Положення про дистанційне навчання"). Історія становлення неперервної освіти. [1];[2]; [15]; [16]; [17]; [26]; [28];
Предмет і завдання курсу. Соціальні зрушення і економічні перетворення в Україні визначають нові завдання перед системою освіти. Освіта, побудована тільки на знаннях, навичках і уміннях вже не відповідає потребам сучасної цивілізації, інформація в якій збільшується невпинними темпами. Усунення цієї проблеми є однією з важливих цілей модернізації української освіти. У нових соціально-економічних умовах освіта, як процес засвоєння студентом деякої частини накопичених людством знань, стає неефективною і неадекватною соціальною діяльністю. Сучасна наука та практика навчання дорослих сьогодні потребує створення й розвитку основ наукової системи, в якій би формулювалися основні закономірності, основні принципи навчання дорослих та їх відмінності. Мета курсу полягає у розширенні та поглибленні готовності фахівця до навчання упродовж життя; формуванні знань про систему та особливості неперервної освіти в сучасних умовах розвитку суспільства, знань існуючих моделей освіти; оволодінні основними принципами організації неперервної освіти. Для цього він повинен знати: Систему неперервної освіти в Україні. Її завдання та функції. Можливості неперервної освіти як чинник розвитку суспільства. Державні документи, що регламентують діяльність системи безперервної освіти Структуру системи неперервної освіти. Організацію дошкільної освіти. Її завдання та функції. Місце в системі неперервної освіти Організацію початкової освіти. Її завдання та функції. Місце в системі неперервної освіти Організацію базової середньої освіти. Її завдання та функції. Місце в системі неперервної освіти Організацію повної середньої освіти. Її завдання та функції. Місце в системі неперервної освіти Організацію професійно-технічної освіти. Її завдання та функції. Місце в системі неперервної освіти Організацію вищої освіти України в умовах реалізації положень Болонської декларації . Місце в системі неперервної освіти. Організацію системи післядипломної освіти. Місце в системі неперервної освіти Основи самоосвіти як елементу неперервної освіти. Місце в системі неперервної освіти Основи дистанційної освіти як компонента системи неперервної освіти. Наступність у системі неперервної освіти. Андрагогічні підходи у системі неперервної освіти. Систему неперервної освіти педагога та її реалізацію у сучасних умовах. Курс має зв'язки з філософією, педагогікою, психологією, методиками викладання, що вивчався при підготовці бакалавра. Філософією освіти, педагогікою вищої школи, психологією вищої школи, курсом «Вища освіта і Болонський процес», що вивчаються в процесі магістерської підготовки.
Читайте також:
|
||||||||
|