Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система неперервної освіти в Україні. Допрофесійна освіта.

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ I.

 

Лекція 1. Сутність, функції і нормативне забезпечення системи неперервної освіти.

 

Предмет і завдання курсу. Визначення неперервної освіти. Неперервна (безперервна) освіта в Україні. Її завдання та функції.Неперервна освіта як чинник розвитку суспільства. Безперервність навчання як умова становлення особистості і професіонала. Неперервна освіта у широкому розумінні (загальна, професійна, післядипломна). Неперервна освіта у вузькому розумінні (перепідготовка, підвищення кваліфікації, додаткова освіта). Функції безперервної освіти: розвивальна; компенсуюча; адаптивна; інтегруюча; функція ресоціалізації. Неперервна освіта як процес, що складається з базової і подальшої освіти. Державні документи, що регламентують діяльність системи безперервної освіти (Закони України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", "Про середню освіту", "Про позашкільну освіту", "Про професійно-технічну освіту", "Про вищу освіту"; Державна національна програма "Освіта"; "Положення про дистанційне навчання"). Історія становлення неперервної освіти. [1];[2]; [15]; [16]; [17]; [26]; [28];

 

Предмет і завдання курсу. Соціальні зрушення і економічні перетворення в Україні визначають нові завдання перед системою освіти. Освіта, побудована тільки на знаннях, навичках і уміннях вже не відповідає потребам сучасної цивілізації, інформація в якій збільшується невпинними темпами. Усунення цієї проблеми є однією з важливих цілей модернізації української освіти. У нових соціально-економічних умовах освіта, як процес засвоєння студентом деякої частини накопичених людством знань, стає неефективною і неадекватною соціальною діяльністю. Сучасна наука та практика навчання дорослих сьогодні потребує створення й розвитку основ наукової системи, в якій би формулювалися основні закономірності, основні принципи навчання дорослих та їх відмінності.

Мета курсу полягає у розширенні та поглибленні готовності фахівця до навчання упродовж життя; формуванні знань про систему та особливості неперервної освіти в сучасних умовах розвитку суспільства, знань існуючих моделей освіти; оволодінні основними принципами організації неперервної освіти.

Для цього він повинен знати:

Систему неперервної освіти в Україні. Її завдання та функції. Можливості неперервної освіти як чинник розвитку суспільства.

Державні документи, що регламентують діяльність системи безперервної освіти

Структуру системи неперервної освіти.

Організацію дошкільної освіти. Її завдання та функції. Місце в системі неперервної освіти

Організацію початкової освіти. Її завдання та функції. Місце в системі неперервної освіти

Організацію базової середньої освіти. Її завдання та функції. Місце в системі неперервної освіти

Організацію повної середньої освіти. Її завдання та функції. Місце в системі неперервної освіти

Організацію професійно-технічної освіти. Її завдання та функції. Місце в системі неперервної освіти

Організацію вищої освіти України в умовах реалізації положень Болонської декларації . Місце в системі неперервної освіти.

Організацію системи післядипломної освіти. Місце в системі неперервної освіти

Основи самоосвіти як елементу неперервної освіти. Місце в системі неперервної освіти

Основи дистанційної освіти як компонента системи неперервної освіти.

Наступність у системі неперервної освіти.

Андрагогічні підходи у системі неперервної освіти.

Систему неперервної освіти педагога та її реалізацію у сучасних умовах.

Курс має зв'язки з філософією, педагогікою, психологією, методиками викладання, що вивчався при підготовці бакалавра. Філософією освіти, педагогікою вищої школи, психологією вищої школи, курсом «Вища освіта і Болонський процес», що вивчаються в процесі магістерської підготовки.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. III. центральная нервная система
  5. ISO9000. Як працює система управління якістю
  6. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  7. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  8. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  9. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  12. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.




Переглядів: 1465

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Визначення неперервної освіти. Неперервна (безперервна) освіта в Україні.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.