МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Система неперервної освіти в Україні. Допрофесійна освіта.ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ I.
Лекція 1. Сутність, функції і нормативне забезпечення системи неперервної освіти.
Предмет і завдання курсу. Визначення неперервної освіти. Неперервна (безперервна) освіта в Україні. Її завдання та функції.Неперервна освіта як чинник розвитку суспільства. Безперервність навчання як умова становлення особистості і професіонала. Неперервна освіта у широкому розумінні (загальна, професійна, післядипломна). Неперервна освіта у вузькому розумінні (перепідготовка, підвищення кваліфікації, додаткова освіта). Функції безперервної освіти: розвивальна; компенсуюча; адаптивна; інтегруюча; функція ресоціалізації. Неперервна освіта як процес, що складається з базової і подальшої освіти. Державні документи, що регламентують діяльність системи безперервної освіти (Закони України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", "Про середню освіту", "Про позашкільну освіту", "Про професійно-технічну освіту", "Про вищу освіту"; Державна національна програма "Освіта"; "Положення про дистанційне навчання"). Історія становлення неперервної освіти. [1];[2]; [15]; [16]; [17]; [26]; [28];
Предмет і завдання курсу. Соціальні зрушення і економічні перетворення в Україні визначають нові завдання перед системою освіти. Освіта, побудована тільки на знаннях, навичках і уміннях вже не відповідає потребам сучасної цивілізації, інформація в якій збільшується невпинними темпами. Усунення цієї проблеми є однією з важливих цілей модернізації української освіти. У нових соціально-економічних умовах освіта, як процес засвоєння студентом деякої частини накопичених людством знань, стає неефективною і неадекватною соціальною діяльністю. Сучасна наука та практика навчання дорослих сьогодні потребує створення й розвитку основ наукової системи, в якій би формулювалися основні закономірності, основні принципи навчання дорослих та їх відмінності. Мета курсу полягає у розширенні та поглибленні готовності фахівця до навчання упродовж життя; формуванні знань про систему та особливості неперервної освіти в сучасних умовах розвитку суспільства, знань існуючих моделей освіти; оволодінні основними принципами організації неперервної освіти. Для цього він повинен знати: Систему неперервної освіти в Україні. Її завдання та функції. Можливості неперервної освіти як чинник розвитку суспільства. Державні документи, що регламентують діяльність системи безперервної освіти Структуру системи неперервної освіти. Організацію дошкільної освіти. Її завдання та функції. Місце в системі неперервної освіти Організацію початкової освіти. Її завдання та функції. Місце в системі неперервної освіти Організацію базової середньої освіти. Її завдання та функції. Місце в системі неперервної освіти Організацію повної середньої освіти. Її завдання та функції. Місце в системі неперервної освіти Організацію професійно-технічної освіти. Її завдання та функції. Місце в системі неперервної освіти Організацію вищої освіти України в умовах реалізації положень Болонської декларації . Місце в системі неперервної освіти. Організацію системи післядипломної освіти. Місце в системі неперервної освіти Основи самоосвіти як елементу неперервної освіти. Місце в системі неперервної освіти Основи дистанційної освіти як компонента системи неперервної освіти. Наступність у системі неперервної освіти. Андрагогічні підходи у системі неперервної освіти. Систему неперервної освіти педагога та її реалізацію у сучасних умовах. Курс має зв'язки з філософією, педагогікою, психологією, методиками викладання, що вивчався при підготовці бакалавра. Філософією освіти, педагогікою вищої школи, психологією вищої школи, курсом «Вища освіта і Болонський процес», що вивчаються в процесі магістерської підготовки.
Читайте також:
|
||||||||
|