Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Цей період часу відповідає періоду повного обертання ШСЗ навколо Землі, зменшеному на тривалість перебування пункту спостереження у зоні видимості ШСЗ (Duration).

2.11. Виписати з бази даних детальну характеристику по кожному ШСЗ, який вказаний у варіанті завдання. Для цього потрібно зайти у контекстне меню у верхній частині вікна програми (рис.1.4) Setup-Satellites, викликати вікно бази даних супутників (рис.1.7.) і знайти за алфавітом потрібні ШСЗ. З лівої частини вікна виписати у зошит основні кеплерові елементи супутників, їх періоди обертання (Period) і тривалість перебування на орбіті Землі (Satellite age), які можна побачити натиснувши кнопку .

 

Рис.1.7. База даних міст та список пунктів спостереження.

 

У висновках визначити приналежність обраних супутників до класу високо орбітальних геостаціонарних або низькоорбітальних періодичних апаратів. Навести характеристику відповідного класу ШСЗ із зазначенням їх переваг та недоліків.

Зміст звіту:

1. Тема і мета лабораторної роботи;

2. Результати аналізу руху і тривалості сеансів зв’язку між спостерігачами і ШСЗ відповідно обраного варіанту завдання (зробити PrintScreens початкового і кінцевого моментів стійкого радіозв’язку);

3. Детальна характеристика обраних ШСЗ (зробити PrintScreens Кеплерових елементів обох супутників);

4. Висновки.

Контрольні питання:

1. Поясніть, використовуючи лабораторні плакати, які параметри визначають просторово часове положення ШСЗ.

2. Наведіть класифікацію ШСЗ за висотою орбіт.

3. Поясніть що є зоною видимості ШСЗ та спостерігача.

4. Якими основними властивостями володіють супутники на геостаціонарних орбітах?

5. Якими основними властивостями володіють супутники на низьких орбітах?


Читайте також:

  1. I період – адаптаційний.
  2. I. Грецький період (друга половина VII — середина
  3. IV-й період Римської держави ( ІІІ – V ст. н. е. ) – пізня Римська імперія
  4. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  5. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  6. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  7. V. Антропогенне забруднення навколоземного простору.
  8. Академічний (класичний) період
  9. Алгоритм визначення проекцій точок на поверхнях обертання
  10. Аналіз статистичних залежностей періодичних відліків часу ПФС від температури
  11. Аналогія величин і рівнянь поступального і обертального руху. Кінетична енергія обертання тіла
  12. Анатомо-фізіологічні особливості організму людини різних вікових періодів, які впливають на фармакокінетику й фармакодинаміку ЛП.




Переглядів: 418

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Лабораторна робота №2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.