Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Управління в галузі використання земель лісового фонду

Важливе значення для забезпечення раціонального викори­стання, відтворення і охорони земель лісового фонду відіграє організація державного управління в цій сфері. В основі кла­сифікації органів, що здійснюють державне управління в дано­му напрямі, лежить обсяг і характер їх компенсації. Тому прий­нято розрізняти органи державного управління загальної і спеціальної компетенції.

Органами державного управління загальної компетенції виступають органи державної влади, повноваження яких у сфері організації використання лісів і земель лісового фонду пов'язані з адміністративно-територіальним поділом. Такими функціями наділені Верховна Рада України та органи місцево­го самоврядування.

Кожний із цих органів у межах наданих йому повноважень здійснює функції управління лісами і землями лісового фонду на всій території України.

Верховна Рада України здійснює управління лісами і земля­ми лісового фонду на підставі ст. 11 Лісового кодексу України. До її відання у галузі регулювання лісових відносин належать:

? законодавче регулювання лісових відносин;

? розпорядження лісовим фондом;

? визначення основних напрямків державної політики у га­лузі охорони, захисту, використання та відтворення лісів;

? визначення повноважень Рад і органів державної вико­навчої влади щодо організації охорони, захисту, викорис­тання та відтворення лісів;


Земельне право України


Розділ XX. Правовий режим земель лісового фонду


 


♦ вирішення інших питань у галузі регулювання лісових
відносин.

Верховна Рада України також делегує відповідним Радам свої повноваження щодо розпорядження лісами.

До відання Верховної Ради Автономної Республіки Крим у галузі регулювання лісових відносин на її території належить:

? розпорядження лісовим фондом відповідно до Лісового кодексу та інших актів законодавства;

? розроблення і вдосконалення лісового законодавства Автономної Республіки Крим;

? здійснення контролю за охороною, захистом, використан­ням та відтворенням лісів;

? надання земельних ділянок лісового фонду за межами населених пунктів у постійне користування та припинен­ня тава користування ними;

? нада шя земельних ділянок лісового фонду за межами населених пунктів у тимчасове користування для прове­дення науково-дослідних робіт та припинення права ко­ристування ними;

? надання земельних ділянок лісового фонду у тимчасове користування для потреб мисливського господарства та припинення права користування ними;

? вирішення інших питань у галузі регулювання лісових відносин у межах своєї компетенції.

Законодавчі акти Автономної Республіки Крим у галузі регулювання лісових відносин не повинні суперечити лісово­му законодавству України.

До відання обласних рад у галузі регулювання лісових відносин на їх території належить:

? надання земельних ділянок лісового фонду за межами населених пунктів у постійне користування та припинен­ня права користування ними;

? розроблення та організація виконання обласних програм розвитку лісового господарства і використання лісових ресурсів;


 

? здійснення контролю за охороною, захистом, використан­ням та відтворенням лісів;

? віднесення лісів до категорій захисності у випадках, пе­редбачених частиною другою ст. 40 Лісового кодексу;

? поділ лісів за розрядами такс в порядку, встановленому законодавством;

? забезпечення здійснення заходів щодо охорони і захисту лісів, ліквідації лісових пожеж, а також заборона відвідан­ня лісів населенням, в'їзду до них транспортних засобів у період високої пожежної небезпеки в порядку, перед­баченому законодавством;

? організація благоустрою земельних ділянок лісового фон­ду і культурно-побутового обслуговування відпочиваю­чих у лісах зелених зон та інших лісах, що використову­ються для цих цілей, а також заборона в разі потреби використання окремих лісових ресурсів;

? надання земельних ділянок лісового фонду за межами населених пунктів у тимчасове користування для за­готівлі деревини шляхом рубок головного користування і живиці, проведення науково-дослідних робіт та припи­нення права користування ними;

? надання земельних ділянок лісового фонду у тимчасове користування для потреб мисливського господарства та припинення права користування ними;

? вирішення інших питань у галузі регулювання лісових відносин у межах своєї компетенції.

До відання районних рад у галузі регулювання лісових відносин на відповідній території належить:

? здійснення контролю за охороною, захистом, використан­ням та відтворенням лісів;

? забезпечення здійснення заходів щодо охорони і захисту лісів, ліквідації лісових пожеж, а також заборона відвідан­ня лісів населенням, в'їзду до них транспортних засобів у період високої пожежної небезпеки в порядку, перед­баченому законодавством;


 




Земельне право України



Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  5. ISO9000. Як працює система управління якістю
  6. Oracle Управління преміальними
  7. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  8. XIII. Використання амортизаційних відрахувань
  9. А) Грошова оцінка земель по Україні
  10. А. Видання прав актів управління
  11. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  12. Абсолютна земельна рента.




Переглядів: 408

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ XX. Правовий режим земель лісового фонду | Розділ XX. Правовий режим земель лісового фонду

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.032 сек.