Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ XX. Правовий режим земель лісового фонду


 


? організація благоустрою земельних ділянок лісового фон­ду і культурно-побутового обслуговування відпочиваю­чих у лісах зелених зон та інших лісах, що використову­ються для цих цілей;

? надання земельних ділянок лісового фонду за межами населених пунктів у тимчасове користування для куль­турно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних і туристич­них цілей та припинення права користування ними;

? вирішення інших питань у галузі регулювання лісових відносин у межах своєї компетенції.

До відання міських рад у галузі регулювання лісових відно­син на їх території належить:

? надання земельних ділянок лісового фонду у постійне користування та припинення права користування ними;

? надання земельних ділянок лісового фонду у тимчасове користування для спеціального використання лісових ресурсів, культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортив­них і туристичних цілей, проведення науково-дослідних робіт та припинення права користування ними;

? здійснення контролю за охороною, захистом, використан­ням та відтворенням лісів;

? забезпечення здійснення заходів щодо охорони і захисту лісів, ліквідації лісових пожеж, а також заборона відвідан­ня лісів населенням, в'їзду до них транспортних засобів у період високої пожежної небезпеки в порядку, перед­баченому законодавством;

? організація благоустрою земельних ділянок лісового фон­ду і культурно-побутового обслуговування відпочиваю­чих у лісах зелених зон та інших лісах, що використову­ються для цих цілей;

? вирішення інших питань у галузі регулювання лісових відносин у межах своєї компетенції.

До відання селищних і сільських рад у галузі регулювання лісових відносин на їх території належить:


♦ надання земельних ділянок лісового фонду у постійне
користування в межах селищ і сіл та припинення права
користування ними;

. ♦ надання в межах селищ і сіл земельних ділянок лісового фонду у тимчасове користування для спеціального вико­ристання лісових ресурсів, культурно-оздоровчих, рекре­аційних, спортивних і туристичних цілей, проведення науково-дослідних робіт, а також за їх межами для за­готівлі другорядних лісових матеріалів, здійснення по­бічних лісових користувань та припинення права корис­тування цими ділянками;

? здійснення заходів щодо охорони і захисту лісів, ліквідації лісових пожеж, залучення для їх гасіння про­типожежної техніки, а також заборона відвідання лісів населенням, в'їзду до них транспортних засобів у пер­іод високої пожежної небезпеки в порядку, передбаче­ному законодавством;

? організація благоустрою земельних ділянок лісового фон­ду і культурно-побутового обслуговування відпочиваю­чих у лісах зелених зон та інших лісах, що використову­ються для цих цілей;

? вирішення інших питань у галузі регулювання лісових відносин у межах своєї компетенції.

Громадяни та їх об'єднання, громадські комітети і ради са­моврядування мають право у встановленому порядку брати участь у розгляді радами питань, пов'язаних з використанням лісового фонду, а також сприяти радам і спеціально уповнова­женим органам державної виконавчої влади у здійсненні за­ходів щодо охорони, захисту, використання та відтворення лісів.

До органів державного управління крім загальної компе­тенції відносяться органи спеціальної компетенції, які здійсню­ють державне управління у сфері використання, захисту і охо­рони лісів у якості свого основного завдання. Таким державним


 




Земельне право України


Розділ XX. Правовий резким земель лісового фонду


 


органом управління є Державний комітет України по лісовому господарству.

Державний комітет України по лісовому господарству здійснює відповідні функції безпосередньо і через свої терито­ріальні (місцеві) органи: обласні та районні управління, відділи лісового господарства, лісгоспи, лісгоспи-технікуми, дослідні лісові господарства, а також національні парки.

Державний комітет України по лісовому господарству здійснює свою діяльність на підставі однойменного Положен­ня про нього, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

До компетенції Державного комітету України по лісовому господарству входять:

? визначення меж і внутрігосподарська організація тери­торії лісового фонду, що перебуває у користуванні пост­ійних лісокористувачів;

? виконання топографо-геодезичних робіт і спеціального картографування лісів;

? інвентаризація лісового фонду з визначенням породного і вікового складу деревостанів, лісних і кількісних харак­теристик лісових ресурсів;

? виявлення деревостанів, що потребують рубок, пов'язаних з веденням лісового господарства, визначення заходів щодо відновлення лісів і лісорозведення, меліорації, охо­рони та захисту лісів тощо;

? обчислення розрахункової лісосіки, обсягів рубок, пов'я­заних з веденням лісового господарства та обсягів вико­ристання інших видів лісових ресурсів;

? визначення обсягів роботи щодо відновлення лісів і лісо­розведення, охорони лісів від пожеж, захисту від шкідників і хвороб, а також інших лісогосподарських робіт;

? лісобіологічні та інші обстеження і дослідження;

? авторський нагляд за здійсненням розроблених під час лісогосподарювання заходів, а також інші лісовпорядні дії.



Читайте також:

  1. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  2. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  3. Q6 розраховують тільки при нестаціонарному режимі
  4. V розділ. Товарна політика підприємства
  5. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  6. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  7. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  8. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  9. XIX. ОСОБЕННОСТИ ПРАВОВОГО РЕЖИМА ПРИРОДНЫХ РЕСУРСОВ
  10. А) Грошова оцінка земель по Україні
  11. А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)
  12. Абсолютна земельна рента.




Переглядів: 321

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Управління в галузі використання земель лісового фонду | Виникнення та припинення права лісового землекористування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.21 сек.