Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3. Суб’єкти ринку фінансових послуг

План

3.1 Суб’єкти ринку фінансових послуг та їх класифікація

3.2 Держава, місцеве та регіональне самоврядування на ринку фінансових послуг, основні завдання і функції

3.3 Господарчі суб’єкти усіх форм власності як суб’єкти ринку фінансових послуг

3.4 Домогосподарство як суб’єкт ринку фінансових послуг

Література: 6,9,17,19,21


Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  4. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  5. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  6. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
  7. VII. За видами товарів і послуг
  8. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  9. Автоматизація туристичних послуг
  10. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  11. Алгоритм розрахунку основних фінансових показників (коефіцієнтів)
  12. Амортизація як джерело фінансових ресурсів підприємств




Переглядів: 308

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні поняття | Основні поняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.