Тема 3. Суб’єкти ринку фінансових послуг
План
3.1 Суб’єкти ринку фінансових послуг та їх класифікація
3.2 Держава, місцеве та регіональне самоврядування на ринку фінансових послуг, основні завдання і функції
3.3 Господарчі суб’єкти усіх форм власності як суб’єкти ринку фінансових послуг
3.4 Домогосподарство як суб’єкт ринку фінансових послуг
Література: 6,9,17,19,21
Читайте також: - I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
- III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
- IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
- IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
- IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
- IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
- VII. За видами товарів і послуг
- А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
- Автоматизація туристичних послуг
- АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
- Алгоритм розрахунку основних фінансових показників (коефіцієнтів)
- Амортизація як джерело фінансових ресурсів підприємств
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|