Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СИСТЕМА ОЦІНКИ АКАДЕМІЧНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ

Система оцінювання знань студентів діє протягом 2013-2014 навчального року.

Перевірка рівня знань студентів здійснюється на практичних заняттях та за результатами складання заліку. Оцінки, отримані на практичних заняттях за відповіді, виконання запропонованих завдань враховуються при виставленні заліку.

Оцінка «зараховано» заслуговує відповідь особи на заліку, яка продемонструвала достатні знання основного матеріалу в обсязі навчальної програми та цих методичних рекомендацій.

Оцінка «не зараховано» виставляється за відповідь студента на заліку, який показав недостатнє знання навчального матеріалу, виявив істотні прогалини в знаннях основного матеріалу. Це може виражатися в незнанні основних понять і положень навчального курсу, у невмінні пов'язати загальнотеоретичний матеріал з прикладами з чинного законодавства, правозастосовної діяльності.

 

Система оцінювання знань студентів діє з 2014-2015 навчального року

Модулі Змістовний модуль 1 Загальна частина (теми 1-4) Змістовний модуль 2 Особлива і спеціальна частини (теми 5-9) Загальна кількість балів
Елементи модулів тема 1 Тема 2 Тема 3 Тема 4 Тема 5 Тема 6 Тема 7 Тема 8 Тема 9    
з них:    
Робота в аудиторії Залежно від правильності і повноти відповідей, активності на занятті до 5 балів за всі заняття Залежно від правильності і повноти відповідей, активності на занятті до 5 балів за всі заняття
Залік   90*
Усього балів    
                     

* Мінімальна оцінка, з якою студент вважається таким, що склав залік, - 50; Е; 3 (три) (задовільно).


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. II. Самостійна робота студентів.
  5. III. центральная нервная система
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  8. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  9. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  10. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  11. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  12. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ




Переглядів: 290

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ЗНАТЬ СТУДЕНТІВ | Шкала оцінювання: національна та ECTS

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.