Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Шкала оцінювання: національна та ECTS

Оцінка за шкалою ECTS Оцінка за бальною шкалою, яка використовується в ДонНУ Оцінка за національною шкалою
A 90-100 5 (відмінно)
B 80-89 4 (добре)
C 70-79 4 (добре)
D 60-69 3 (задовільно)
E 50-59 3 (задовільно)
F 0-49 2 (незадовільно)

 

На максимальний бал на практичних заняттях заслуговує повна і розгорнута відповідь студента з посиланнями на статті нормативно-правових актів, при цьому допускається незначна неточність або помилка у відповіді. За допущені у відповідях помилки викладач має право зняти від 0,5 до 1 балу.

Максимального балу заслуговує відповідь тієї особи, яка показала міцне знання передбаченого програмою навчального матеріалу. Студент доказав, що він може розібратися в спірних точках зору з питання, яке доповідається, вміє навести приклади чинного законодавства та практики його застосування, чітко і послідовно дає відповідь на питання.

Середнього балу заслуговує відповідь особи, яка показала тверде знання матеріалу в обсязі навчальної програми, не допустила суттєвих помилок при відповіді на всі три питання, зуміла чітко викласти матеріал, проілюструвати його прикладами із законодавства та судової практики.

Низького балу заслуговує відповідь особи, яка продемонструвала знання основного матеріалу в обсязі навчальної програми та цих методичних рекомендацій, але допустила неточність у відповідях, неточність формулювань окремих. Така оцінка виставляється і в разі недостатньо аргументованого викладу матеріалу, недостатньо чіткої і послідовної відповіді.

Не підлягає оцінюванню відповідь студента, який показав недостатнє знання навчального матеріалу, виявив істотні прогалини в знаннях основного матеріалу. Це може виражатися в незнанні основних понять і положень навчального курсу, у невмінні пов'язати загальнотеоретичний матеріал з прикладами з чинного законодавства, правозастосовної діяльності.


Читайте також:

  1. Взаємодія культур і національна самобутність народів. Тенденції культурної універсалізації та її форми.
  2. Геохронологическая шкала земной коры
  3. Гірсутна шкала Феррімена-Голлвея
  4. Глобалізм і національна економіка.
  5. Дедалі частіше вживають категорії «міжнародний ринок робочої сили» та «інтернаціональна вартість робочої сили».
  6. ДОНБАСЬКА НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ
  7. Електромагнітні хвилі. Шкала електромагнітних хвиль
  8. Етнічна та національна культура
  9. Етнонаціональна політика в Україні
  10. Етнонаціональна політика і та її місце в гармонізації етнонаціональних відносин.
  11. Етнонаціональна політика України. Охарактеризувати на основі досвіду Закарпатської області.
  12. Є. Національна ідея.




Переглядів: 306

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СИСТЕМА ОЦІНКИ АКАДЕМІЧНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ | КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.