Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Формування готовності до розв’язання конфлікту

Одним з ключових факторів, що впливає на розв’язання конфліктів, є готовність людини до такої дії. Але сформувати її не так-то легко. Нерідко це залежить від того, наскільки ця людина є конфліктною. Готовність розв’язати конфлікт ще не означає, що людина визнає себе винною. Це свідчить про те, що вона хоче забути про образу і відновити нормальні стосунки. У багатьох випадках для вираження своєї готовності краще вживати «Я-висловлювання»: «Я відчуваю, що…», «Мені прикро, що …». Такий крок, без сумніву, викличе позитивні внутрішні зміни у самої людини, а в більшості випадків приведе до їх появи й у протилежної сторони. Від цього виграють обидві сторони.

Структурні методи розв’язання конфліктів

Окрім міжособистісних стилів для розв’язання конфліктів у діловій сфері застосовуються ще так звані структурні методи. У психології ділового спілкування виділяються такі методи розв’язанні конфлікту:

- своєчасне роз’яснення вимог до результатів та дій людини або організації;

- застосування координаційного методу - ланцюг команд. У тому випадку, коли декілька підлеглих мають розбіжності з якогось питання, конфлікту можна запобігти, якщо вирішення проблеми візьме на себе один із керівників;

- загальноорганізаційні комплексні цілі. Ефективне досягнення таких цілей вимагає об’єднання зусиль декількох працівників, у тому числі й тих, що конфліктують, для досягнення мети;

- система винагород. Вона використовується для того, щоб уникнути дисфункціональних наслідків, вплинути на поведінку людини, зробити її конструктивною.

Заборонені прийоми в конфлікті

У ситуації конфлікту люди часто неправильно сприймають власні дії, наміри, а тим паче погляди опонента, етичну сторону конфлікту. До типових викривлень належать:

- «ілюзія власного шляхетства». У більшості випадків кожен із опонентів є впевненим у своїй порядності і до того ж йому здається, що саме він прагне до справедливості;

- «пошук соломинки в очах іншого». Кожен з учасників конфлікту бачить навіть невеликі недоліки і помилки іншого, а своїх не усвідомлює;

- «подвійна етика». Навіть тоді, коли опоненти бачать, що діють однаково, власні дії вони сприймають як чесні, справедливі, а дії опонента - як протилежні;

- «все зрозуміло». Дуже часто один із партнерів занадто спрощує ситуацію, причому так, щоб це підтверджувало загальне уявлення про те, що його дії є правильними, а дії опонента - поганими і неадекватними.


Читайте також:

  1. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  2. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  3. XIII. Формування та оприлюднення рейтингового списку вступників, рекомендованих до зарахування
  4. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  5. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  6. Алгоритм розв’язання
  7. Алгоритм розв’язання
  8. Алгоритм розв’язання задачі
  9. Алгоритм розв’язання задачі
  10. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  11. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  12. Алгоритм формування потенціалу Ф2




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Шляхи вирішення конфліктів та їх попередження в діловому спілкуванні | ТЕМА 7 . ІМІДЖ ДІЛОВОЇ ЛЮДИНИ. ПУБЛІЧНИЙ ВИСТУП

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.