Цифрові регулятори
Модуль 2 Лекція №8
Елементи булевої алгебри.
1 +1=1 0+А=А А∙ =0
1+0=1 1∙А=А А+ =1
1∙1=1 А∙А=А
1∙0=0 0∙А=0
Доведемо, що А∙А=А
Нехай А = 1, то 1∙1 =1. Тоді А∙А = А
Нехай А = 0, то 0∙0 = 0. Тоді А∙А=А
Теорема де Моргана:
= 
елемент «або»

Існують ще елементи «або», «ні», «і», «і – ні».
«виключне або»


1. Реалізувати «і» на елементах «або – ні».
= 
555ЛА3
2. 4 2«і – ні» реалізуємо елемент «або».
 
Реалізація блоків має бути повна, тобто вільних, незадіяних елементів не повинно бути.
3.
Схему можна звести до вигляду:

= ∙ = 0
Тригери (елементи пам'яті) є такі: RS, D, T, JK, R, S, E? Синхронні тригери, спеціальні тригери.
Заборонена комбінація: R = S ≠ 1


Реалізація:
«і – ні»

Асинхронний одноступеневий RS – тригер
Заборонена комбінація: R = S ≠ 0
 
Асинхронний двоступеневий RS – тригер


Реалізація ТТ – тригера.

Забравши Set, логічний рівень на виході змінюється.
Забравши Reset, на виході синхронного одноступеневого тригера зміниться логічний рівень.
Синхронний двоступеневий RS – тригер
 
Реалізація синхронного двоступеневого RS – тригера.
Якщо: S^C Q
Якщо: C^R 
Діаграми сигналів:


Якщо подати сигнал на S і C, то відкривається перший тригер, переключити другий тригер, коли на входи підуть два логічні сигнали одиниць.

S – тригер R - тригер
 
Поєднання цих двох тригерів дає нам Е – тригер.
D – тригер


Двоступеневий D – тригер


С – синхровхід
Прямий динамічний вхід – це коли сигнал змінюється від нуля до одиниці.


Зворотній динамічний вхід – це сигнал, який змінюється від одиниці до нуля.



прямує до 
Читайте також: - Аналогово-цифрові, цифро-аналогові перетворювачі. Кодоперетворювачі
- Електронні аналогові та цифрові вольтметри та амперметри
- Інтегральні регулятори напруги
- Інтегруючі цифрові вольтметри постійного струму із частотно- імпульсним перетворенням
- Кодо-імпульсні цифрові вольтметри із зворотним зв`язком
- Регулятори в'язкості – згущувачі
- Цифрові автовідповідачі
- Цифрові електронно-вимірювальні прилади
- Цифрові значення постійних величин
- Цифрові комбінаційні схеми
- Цифрові методи вимірювання частоти, періоду, інтервалів часу
- Цифрові осцилографи із МП
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|